За два з половиною роки існування «Української блогосфери» я практично не використовував можливості просування, які відкриваються перед користувачами соціальних мереж. Втім, після експерименту зі встановленням кнопки «Like» від Facebook моє скептичне ставлення до цього інструменту почало змінюватися. За підсумками вересня Фейсбук став шостим за значенням джерелом трафіку для цього блога.
Я давно мріяв поекспериментувати з просуванням блогів через соціальні мережі. Втім, до вчорашнього дня не знаходив достатньої мотивації та часу для того, щоб нарешті взятися за дослідження цього питання. Окрім того, соціальні мережі до останнього моменту здавалися мені «несерйозним» інструментом, аж поки я не проаналізував, скільки трафіку здатен привести Facebook. І це практично без будь-яких зусиль на активне просування.
Що таке сторінка у Facebook
Взявшись за дослідження ролі соціальних мереж у залученні трафіку на сайти, я виявив, що одним з найефективніших, а відповідно – найбільш розповсюджених способів просування, є створення сторінок у Facebook. Альтернативною сторінкам є групи – але вони більше підходять для короткострокових подій чи проектів. Якщо ж ви прагнете розвивати власний бренд у довгостроковій перспективі – тоді саме Фейсбук-сторінка стане найефективнішим вибором.
Думаю, я ще напишу окрему детальну статтю про те, як створювати та налаштовувати сторінки у Facebook, а зараз у двох словах розповім, що ж це таке! Facebook-сторінка – це представництво вашого проекту у соціальній мережі, до якого можуть «підписатися» всі охочі користувачі. Зробивши це – вони отримують можливість стежити за оновленнями сайту, а також окремими новинами, які ви публікуватимете тільки на Facebook. Це додасть ваги вашій сторінці і слугуватиме додатковим мотиватором для людей стежити за нею. Окрім того, сторінки Фейсбук, на відміну від ваших особистих профілів та груп, чудово індексуються пошуковими механізмами та доступні всім без виключення людям, не залежно від того, чи мають вони обліковий запис у цій соціальній мережі.
Варто згадати також про те, що Facebook володіє значною кількістю інструментів просування сторінки після її створення: починаючи з платної реклами, і закінчуючи розміщенням блоку «підписників» на вашому власному сайті. Саме такий блок зі вчорашнього дня розміщено у сайдбарі «Української блогосфери». Якщо ви хочете приєднатися до читачів – можете зробити це безпосередньо на сайті, клікнувши на кнопку «Подобається» у блоці.
Окрім того – ви можете розіслати запрошення приєднатися до вашої сторінки всім друзям вашого основного профілю (зробивши це, я за один день отримав 30 підписників).
Що ж, сподіваюся, Facebook стане ще одним хорошим джерелом якісної аудиторії і дозволить дізнатися про «Українську блогосферу» більшій кількості людей. А поки-що запрошую вас також приєднуватися до офіційної сторінки «Української блогосфери» у Facebook, якщо ви ще цього не зробили.
Також найближчим часом очікуйте статтю (можливо, навіть серію статей) про використання соціальної мережі Facebook для просування та підвищення трафіку вашого блога.
І звісно ж, буду надзвичайно вдячний кожному, хто захоче поділитися своїм досвідом роботи з цією соціальною мережою у коментарях. Найцінніші поради з посиланнями на сайти авторів будуть використані при створенні матеріалів про Facebook.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Tweets that mention В «Української блогосфери» з’явилося офіційне представництво у Facebook | Українська блогосфера -- Topsy.com ()