Автор фотографії:
Концепція моєї взаємодії з цим сервісом практично не змінилася. Кошти, зароблені через Блогун я переважно використовую для того, щоб просувати власні проекти через той же Блогун.
Сьогодні багато блогерів активно рекламують ще один популярний сервіс купівлі/продажу вічних лінків GoGetLinks. Не заглиблюючись у принципи роботи цієї системи (можливо, зроблю це в окремій статті), скажу лишень, що вона має свої переваги (переважно проявляється у якості майданчиків, розташованих там) та недоліки (жорсткі обмеження для вебмайстрів, які змушують при виборі GoGetLinks відмовитися від будь-яких інших систем). Скажу лишень, що на даному етапі моя співпраця з Блогуном набагато ефективніша, ніж з GGL. Щоправда, можливо, це пояснюється тим, що я повінстю відмовився від „нав’язування” свого майданчику і сам ніколи першим не звертаюся до рекламодавців.
У цій статті я хотів поділитися досвідом взаємодії та роботи з рекламодавцями у біржі купівлі/продажу лінків Блогун. Для мене „моральне” питання такої взаємодії полягало в першу чергу в тому, щоб досягнути максимального балансу між бажаннями рекламодавця та зручністю для читачів „Української блогосфери”.
Стежте, щоб реклами не стало забагато
З одного боку я вважаю, що будь-яка робота повинна бути оплачена і давно мрію перетворити хоббі на той вид діяльності, який зможе забезпечити достойний прибуток (поки що тільки в планах, але активно працюю над цим питанням). Отже, доводиться іноді доповнювати записи спонсорськими лінками (вгорі або внизу статті). З іншого боку, „Українська блогосфера” – це насамперед якісний ресурс, який залишиться таким, навіть якщо мені взагалі доведеться відмовитися від реклами. А отже я дотримуюся кількох цілком конкретних принципів, які базуються на недопущенні того, щоб реклама дійсно почала шкодити відвідувачам:
- рекламні повідомлення завжди чітко відмежовані від основного тексту таким чином, щоб користувач знав, що це реклама (вгорі статті постові позначаються словами: „Спонсор запису”, а внизу – відділені від основного тексту суцільною лінією);
- кількість рекламних повідомлень строго обмежена, щоб не навантажувати користувача (кількість лінків вгорі поста не перевершує двох, а внизу поста – трьох). До речі, це правило діє і на користь рекламодавця. Адже жоден рекламодавець не хоче, щоб його посилання губилося серед сотні подібних;
- жоден пост в „Українській блогосфері”, НІКОЛИ, не писався тільки для того, щоб розмістити лінки. Це знову ж таки діє на користь рекламодавця, оскільки практично всі вимагають розміщення посилань в унікальних статтях. А мої статті не тільки унікальні (цього можна досягнути банальним рерайтом), а ще й 100% авторські.
Автор фотографії:
Рекламодавці. Добре, але не завжди!
На жаль, далеко не завжди правила „Української блогосфери”, якими я не готовий поступатися, входять у відповідність із запитами рекламодавців, які хочуть отримати посилання „дешевше, більше і на виднішому місці”. Яким чином можна донести до рекламодавця свої вимоги, при цьому не порушивши правил системи і не відштовхнувши від себе людей, готових платити за рекламу?
Для себе цю дилему я вирішив просто. У закладці „Мои блоги” -> „Настройка” у графі „Описание блога”, де більшість авторів чомусь мають за звичку тільки описувати переваги та розхвалювати свій проект, я додав графу приблизно наступного змісту:
„УВАГА! ПЕРШ НІЖ ЗАМОВИТИ РЕКЛАМУ НА БЛОЗІ, ПРОЧИТАЙТЕ НАСТУПНІ ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ. У ВИПАДКУ, ЯКЩО ВАШІ ПРАВИЛА СУПЕРЕЧАТЬ НАПИСАНОМУ НИЖЧЕ, ПРІОРИТЕТ МАТИМУТЬ САМЕ ЦІ ПРАВИЛА. ТОМУ, БУДЬ-ЛАСКА, НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ РЕКЛАМУ, ЯКЩО ПРИНЦИПОВО НЕ ПОГОДЖУЄТЕСЬ ІЗ НАСТУПНИМ”:
- В одному „постовому” може бути розміщено тільки одне посилання.
- Може бути розміщено до 2 постових вгорі статті та до 3 постових внизу поста. Їх кількість залежить від наявності рекламодавців. (Цей пункт захищає мене від особливо нахабних рекламодавців, які за копійчану ціну неодмінно хочуть, щоб їхнє посилання було єдиним у статті).
- Постові на початку статті ОБОВ’ЯЗКОВО позначаються відміткою „Спонсор запису”. Постові внизу поста відділяються від основного тексту лінією. Ми не публікуємо рекламних посилань, які читач не зміг би ідентифікувати, як проплачені.
Цих правил цілком вистачає, щоб з одного боку не перетворювати блог на „кладовище посилань”, а з іншого – залучати адекватних рекламодавців, які знають за що платять і що отримують. Більше того, отримуючи гроші за посилання, я дбаю про те, щоб ефективність реклами була максимальною. Про індексацію можна навіть не говорити – „Українська блогосфера” стоїть дуже високо у ранжувальних алгоритмах і всі нові публікації індексуються майже миттєво. Окрім того, хоча сама система вимагає як мінімум піврічного перебування посилань на сайтах, особисто я гарантую те, що лінки ніколи не будуть зняті зі статей.
Якщо ж вимоги рекламодавців (які також описані у правилах при підтвердженні заявок) все-таки суперечать трьом наведеним вище основним принципам (наприклад, рекламодавець хоче отримати рекламу без позначки чи хоче, щоб у одному рекламному повідомленні знаходилося відразу 2 лінки на нього) – я вважаю за своє моральне право дотримуватися власних правил. По-перше, я чесно попередив про це у описі блога (рекламного майданчика). По-друге, сам я вже давно не займаюся розсилкою запрошень рекламодавцям. А отже, надсилаючи мені заявку, вони погоджуються з умовами рекламування.
Іноді рекламодавці все-таки присилають заявки „на виправлення”, мовляв, я не врахував всіх їхніх вимог. У такому разі я просто спрямовую їх до правил рекламування (які вони, звісно ж, повинні були прочитати ще до того, як відправляти заявку) і пояснюю, що або ми продовжимо співпрацювати у взаємовигідному ключі, або ж просто розстаємося друзями (я знімаю посилання, а рекламодавець нічого не платить).
Це все, що я хотів розповісти про роботу блогера з однією із найефективніших на сьогодні (принаймні, у моєму випадку) бірж постійних посилань Блогун. Якщо це буде цікаво, то у одній із наступних публікацій я опишу „зворотній бік медалі” – тобто роботу з Блогуном в якості рекламодавця, оскільки сам доволі активно просуваю свої проекти через цей сервіс.
Во времена учебы в академии, мне часто приходилось делать переплет дипломов. К счастью теперь существует много компаний, которые смогут сделать переплет качественно!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Tweets that mention Монетизація через Блогун. Як працювати з „нахабними” рекламодавцями | Українська блогосфера -- Topsy.com ()
Pingback:Як я монетизую "Українську блогосферу" | Українська блогосфера ()
Pingback:Setlinks: Оригінальне поєднання біржі автоматичних лінків та системи вічних посилань | Українська блогосфера ()