Вашій увазі пропонується гостьова стаття Станіслава Настенка, автора блога “Живу в глобальному світі”.
В заголовку мій довільний переклад змісту статті в сьогоднішньому числі Vancouver Sun Pictures of people appeal to web shoppers. Ще в далекому 2004-му, коли я сам був студентом HEC Montreal, я написав курсову статтю на цю саму тему: “присутність людського обличчя і можливість інтерактивного спілкування з автоматизованою пошуковою системою (е-Продавцем) здатні покращити довіру до веб-магазину, а значить – збільшити продажі…” Приблизно в 2005-му схожий на описаний мною е-Продавець з’явився на сайті одного з найбільших мереж побутової електроніки в Канаді Futureshop.ca. Не знаю, як вплинуло це на інших відвідувачів Futureshop, але принаймні мені найкомфортніше купувати електроніку саме на їх сайті.
Але повернемося до публікації в Vancouver Sun. Автор статті, професор університету ім. Симона Фрейзера у Ванкувері Діанна Сир (Dianne Cyr) отримала за публікацію розміром у 32 сторінки декілька поважних галузевих відзнак, зокрема найстаріша міжнародна Асоціація Інформаційних Систем (AIS) назвала цю роботу однією з найвизначніших публікацій року. То що такого в цій публікації? Саму публікацію ви знайдете на сайті професора Сир і там в правильному академічному форматі власне декілька таблиць технічно нескладних досліджень зі стандартним поясненням, яким чином ці дослідження були проведені і яким чином результати цього дослідження перетинаються з результатами досліджень інших науковців. Досить сухий і стандартний підхід. Найголовніше це висновки, які робить професор Сир.
- Веб-сайти з зображенням дружелюбних облич і культурно-гармонійних кольорів мають певні переваги над сторінками з сухим функціоналом. Низка дослідників зауважує, що присутність фотографії привабливого обличчя спонукає до більш теплого, довірливого ставлення до вашої сторінки і продукту, який пропонується.
- Чітко простежуються культурні особливості і пріоритети сприйняття візуальної інформації на сторінці. Канадців на сторінці зачіпає все: і естетична сторона, і емоційна, і функціональність. Німців якраз найперше зачіпає зручна функціональність сторінки. Японці виявилися найбільше чутливими до емоційного посилу дизайну. Ні канадці, ні німці, ні японці не купуються на символізм зображення на сторінці – тобто чоловік і жінка на картинці сприйматимуться радше як один і одна, ніж як родина.
- «Higher perceived social presence will result in higher levels of trust». Що я перекладаю, як соціалізовані сторінки викликатимуть більшу довіру. Ну ось, вкладайте ваші грошики в соціальні мережі, панове інвестори. Адже що може бути більш потенційно переконливо привабливим для “generation Y”, ніж сторінка з обличчями друзів по периметру?
Ось, поки в Україні довколаінтернетівські кола моляться на трафік, в Канаді проводять дослідження над якістю цього трафіку і над моделями його поведінки. Очевидно, що усміхнене обличчя на сторінці не принесе нових відвідувачів (ні, це не про трафік), але ті, хто прийшли на сайт, ставитимуться до прочитаного і запропонованого на ньому з більшою довірою.
Ви також можете запропонувати гостьову статтю для “Української блогосфери”, попередньо ознайомившись з вимогами до оформлення гостьових статей. Публікації надсилайте на jarofed(at)gmail.com
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Tweets that mention Сторінка з "обличчям" краще продається | Українська блогосфера -- Topsy.com ()