Зазвичай я скаржуся на труднощі пошуку контенту для цієї рубрики, але цього тижня – автори як ніколи були щедрими на цікаві публікації. Мені навіть довелося „відбракувати” деякі статті, які за інших умов точно потрапили б до рубрики.
3
- Характер скритний, женат. Цікавий, хоч і дуже суперечливий погляд на Facebook досвідченого користувача та автора ЖЖ (одного з небагатьох, до речі, яких справді цікаво читати). Досвідчені користувачі Facebook та фанати цієї соціальної мережі, безперечно, знайдуть, що сказати у коментарях до допису. А як на мене, там тільки одна похибка: автор розглядає Facebook як інструмент, який здатен замінити блог; а насправді це речі непорівнювані, які, втім, можуть непогано одне-одного доповнювати.
- Мікропогляди на УАНЕТ – 1 та Мікропогляди на УАНЕТ – 2. Схоже, намічається нова дуже цікава рубрика на блозі Тараса Амброза ака ELECTRIC. Принаймні я вже знайшов для себе кілька приємних несподіванок. Сподіваюся, дана категорія статей стане постійною і публікуватиметься регулярно. До речі, вона чимось нагадує мою „3+2+1” з тією різницею, що я публікую лінки на цікаві статті, а Тарас – на цікаві блоги.
- Як відновити втрачені веб-сторінки?. Випадково видалені сторінки не завжди доведеться створювати заново. На блозі про інтернет-маркетинг пропонується два способи швидко відновити втрачену інформацію, які вирішать вашу проблему у 90% випадків.
+2
- The Right and Wrong Way to Use Social Media Marketing for Blog Growth – стаття із серії самоочевидних логічних речей, про які всі знають, але чомусь далеко не всі втілюють у життя. Мені вона сподобалася якраз своєю чіткістю і лаконічністю. Ну і простою геніальністю висловлюваних у ній принципів, звісно.
- How to Beat “Invisible Content Syndrome”. Як боротися з „синдромом невидимого контенту” – це стаття про блогерів початківців, які вигадали тему, знайшли нішу, зареєстрували домен, купили хостинг, почали писати… – а їхні статті ніхто не читає. Так, наче їхній контент „невидимий”.
+1
- БрендоСМИ. Ця стаття – чудове продовження дискусії, піднятої Сергієм Петренком в рамках Блогтоберфесту. „ЗМІ помруть тому, що вони більше не потрібні брендам” – стверджують автори статті. А нам залишається тільки сперечатися чи погоджуватися з ними.
Привыкли одеваться с шиком и выглядеть блестяще? Тогда вас заинтересует итальянская обувь представленная на сайте Camiceria.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)