Автор фотографії:
Якщо вашому блогу тиждень і на нього заходить десять відвідувачів щодня – це абсолютно нормально. Але якщо вашому блогу рік і на нього досі заходить по десять відвідувачів (за умови регулярної публікації) – значить настав час задуматися, що не так з вашим контентом?
Щиро кажучи, оцінювати потрібно не стільки кількість відвідувачів, скільки відносний розмір ядра аудиторії. Адже популярні теми можуть залучати тисячі користувачів навіть при низькій якості контенту, тоді як на вузькоспеціалізованих блогах відвідуваність навряд чи перевершить сотню уніків на день навіть при геніальних публікаціях.
Якщо одного разу потрапивши на ваш блог, люди стають постійними відвідувачами – значить з контентом все гаразд. Якщо ж ваша аудиторія складається виключно з випадкових пошукових „нічних метеликів”, які ніколи не повертаються – значить настав час відверто дати відповідь на запитання: „Чому ж ваш контент – таке лайно?”
Ось кілька можливих причин:
- Ви не можете розповісти нічого нового своїм відвідувачам. Завівши блог, як данину моді, ви насправді хотіли не ділитися інформацією, а просто доповнити інформацію у візитівці посиланням на власний блог. Адже це так круто! Кожен спеціаліст повинен мати блог! Всі ваші друзі вже давно мають!
- Ви ніяк не можете відмовитися від реферативного стилю. Сухий науковий стиль, як у підручнику з фізики для учнів одинадцятого класу – ваше друге „я”. Ви не вмієте спілкуватися з читачем у своїх дописах, натомість, ви вмієте писати реферати (а в університеті, можливо, навіть отримували за них п’ятірки). Але ладен побитися об заклад, що окрім викладача ваші реферати ніхто не читав (можливо, він також)! Гарантую, що в інтернеті все буде точнісінько так само! Тут замало написати корисний матеріал. Потрібно, щоб він був ще й цікавий читачеві!
- Ви не знаєте нічого про форматування тексту. Останнім часом я все більше та більше переконуюся, що навіть найцікавіші та найкорисніші публікації не здобувають трафіку, якщо вони оформлені одним суцільним блоком тексту без будь-яких абзаців, виділень чи візуальних наголосів. А останнім часом помітив подібне і за собою (хоча, здавалося б, я не простий читач).
- Ви вважаєте, що мовленнєва, граматична та пунктуаційна правильність не має ніякого значення. Можу вас запевнити, що читач вважає інакше. І наскільки б цікавим не був ваш контент, відвідувач навряд чи сприйме його серйозно і захоче знову повернутися на блог, якщо у кожному реченні ви робитимете по кілька граматичних помилок. Це не означає, що ви не маєте права на помилку, але принаймні не лінуйтесь виправляти помилки, якщо хтось вкаже на них у коментарях, чи ви самі випадково натрапите на них уже після публікації.
Створюючи блог, ви не подумали, що він матиме хоча б якийсь інтерес для аудиторії тільки за умови, якщо ви зможете запропонувати їй унікальну цінність. Немає сенсу всоте повторювати прописні істини, якщо ви навіть не знаєте, як змусити їх засяяти новими гранями!
Ваш блог – не книга, хоч як би вам хотілося вірити у протилежне. Ніхто не читатиме його від обкладинки до обкладинки. Якщо ви хочете, щоб читачі звернули увагу на ваші ідеї – зробіть їх простими для читання. Використовуйте переліки та списки для підсилення наочності та уможливлення „сканування”. Використовуйте короткі абзаци та підзагловки. Читач повинен зрозуміти, „про що” ваша стаття, навіть якщо він просто пробіжиться по виділених фразах, елементах списку та підзаголовках.
Пам’ятайте, будь-яка помилка у блозі псує враження читача! Чесно-чесно!
Сподіваюся, ви не припускаєтесь жодної з помилок, наведених у переліку. Якщо так – значить ви на шляху до успіху. Рухайтесь не звертаючи!
Всерьёз задумались над строительством собственного жилья? Строительные лицензии – это то, чем нужно обзавестись в первую очередь!
Девушкам будет интересно узнать, что подарить любимому на новый год, и как сделать его счастливым.
Позаботьтесь о будущем уже сегодня. Электрическое отопление – это не только тепло, но и забота об окружающей среде!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Tweets that mention Чому ваш контент таке „лайно”? | Українська блогосфера -- Topsy.com ()