• микола

    я усе ж люблю “Читачі” замість “Трафік”:)
    старомодний мабуть:)

  • http://www.vseprav.cc.ua Андрій

    мені уявляється приблизно така схема роботи:
    людина за допомогою пошукової системи шукаючи відповідь на питання, далі їй подобається цей сайт і вона додає його у закладки, підписується на RSS, добавляє в улюблені сторінки на фейсбук і надалі стає постійним читачем але не приходить на сайт з пошукової системи

  • http://www.time.org.ua/ Михайло Ізюмський

    Коли розвиваєш ресурс, який спрямований на підтримку офлайнової діяльності, тим більше – дуже специфічної, пріоритети зовсім інші.
    тут, по-перше, дуже важливий трафік з профільних сайтів – це твоя пряма цільова аудиторія. Пошуковий трафік – справа великої вдачі (що за конкретним запитом тебе знайде саме представник цільової аудиторії).
    Трафік з соцмереж є показником наскільки та залишаєшся цікавим для цільової аудиторії, адже якщо людина стежить за тобою там, значить їй близька тематика.
    Я розвиваю свій ресурс про рекламу для неурядових організацій
    http://www.time.org.ua/
    переважно публікуючи свої статті на профільних сайтах.
    Дуже важкий спосіб, адже писати треба дуже якісно, щоб відповідало формату того сайту і можна було розповісти про свою тему.
    Зараз розпочинаю новий проект, там все простіше: максимально збільшувати пошуковий трафік, але є всього одна пошукова фраза, в російсько- та україномовному варіанті.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Миколо, на мою думку, є читачі і є трафік. Знак рівності між ними неможливо поставити, хоча завдання хорошого блога (сайту) – конвертувати якомога більшу кількість трафіку у читачів.

    А відвідувачі, які заходять на блог за нетематичним запитом, переглядають одну сторінку і через 2 секунди закривають – це не читачі, це трафік! ;)

    Андрій, так і є. Але за рахунок рекомендацій, лайків, різноманітних ретвітів існує чималий шанс, що люди потраплять на сайт саме з соціальних мереж, а не з пошуковика.

    Михайло, переважна більшість сайтів, створених для підтримки офлайнової діяльності, страждає від однієї спільної проблеми – вони дуже рідко турбуються про якісний та корисний контент. Максимум, на що їх вистачає – це SEO на аутсорсингу. Приємно, що Ваш сайт – виняток.

  • http://max.paschenko.org.ua/ Max

    Максим Саваневський дуже помиляється в своїх умозаключеннях. Трафік з пошукових систем є найякіснішим. Я вже давно аналізую і можу сказати на 100% впевнено, що основна боротьба має точитися власне за пошуковий трафік.

  • http://podanenko.com podarok

    Я спеціально не розвиваю трафік з соцмереж і не оптимізовуюсь під нього…
    Люди з соцмереж поспішають…
    Тому в мене просто rss підхоплюється і все…
    Ніяких лайків, крім кнопки addtoany – хто дійсно хоче – той запостить і хоч це буває рідко, але в цьому випадку отримую дійсно якісний трафік з проникненням в 3-8 кліків…

    А SEO – цілком автоматичне – модуль nodewords та й заголовки сторінок + глибоке тегування крізь сайт

    500+ уніків щодня… Наразі мене це задовільняє і відповідає тому, що я маю…

    Щодо твітера – так… Пост в твітер дає від 100 до 1000 кліків часом на статтю(аккаунт @podarok ), але ось яка шикарна річ – не коментують твітеряни, бо спішать дуже… Максимум – це ретвіт, або відповідь в тому ж твітері…

    PS. Ех… Треба було в себе це писати…

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Max, не думаю, що Максим помиляється. Він же не з повітря статистику бере. Просто, вочевидь, для різних проектів якість пошукового та соціального трафіку може бути інша. Зрештою – соцмережі (при правильному їх застосуванні) – це рекомендації друзів. А рекомендації друзів – найкращий спосіб просування. Інша справа, що у багатьох популярних проектів і компаній друзі, м’яко кажучи, не зовсім справжні.

    Втім, пошуковий трафік, як показує мій особистий досвід, також може бути якісним (більш якісним ніж соціальний).

    Андрій, не треба писати в себе. Твої коментарі на інших блогах і так часто зводяться до двоскладних чи однослівних )))))

    Твій твіттер, до речі, яскравий приклад якісного соціального трафіку і правильного підходу до власне розкрутки.

  • http://www.vseprav.cc.ua Андрій

    звичайно що люди потраплять на сайт з соціальних мереж та по рекомендаціях друзів, та пошуковий трафік не можна ігнорувати як і зациклюватись на ньому.

    пошуковий трафік – це як свіжа кров, та й без гастролерів(прийшов-прочитав-більш не вернувся)не обійтись

  • http://podanenko.com podarok

    @jarofed
    ок 8))))

  • http://podanenko.com podarok

    Твій твіттер, до речі, яскравий приклад якісного соціального трафіку і правильного підходу до власне розкрутки.

    а в чому це вимірюється?

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    У кількості переходів по лінках ))

  • http://podanenko.com podarok

    а…
    8)

  • http://watcher.com.ua maksym

    що краще – пошуковий трафік чи реферальний – нема чіткої відповід. Все залежить, в першу чергу, від типу ресурса.

    Очевидно, що інтернет-магазину реферальний трафік менш корисний, ніж пошуковий.

    Так само твоєму ресурсу може бути цікавіший пошуковий трафік. Адже в тебе багато матеріалів, які дають відповідь на запитання “що таке” і “як робити”. Тому коли людина задає таке питання, і через пошук знаходить відповідь на твоєму сайті – то очевидно, що це хороший трафік для тебе.

    На Вочері інформація переважно новинарного характеру, то ж якісна аудиторія – це ті, хто приходить з соцмереж по актуальній тематиці, а не по статті дворічної давнини. Як приклад, я якось робив експерименти деякі, і почав дуже високо вилазати в пошуковому запиті по словах однокласники і вконтакте. Мав десь 200-300 переходів тільки по цих двох запитах. Але середній час на сайті, який проводили люди, складав 9 секунд :) Мені такий трафік не потрібен, це очевидно

  • http://watcher.com.ua maksym

    Уточнення: 200-300 переходів щодня

  • http://molodi.in.ua Тарас

    Пошуковий трафік на цьому сайті якісніше, ніж трафік з соціальних мереж, бо блог тематичний. На молоді.in.ua все навпаки. З Facebook та Twittera приходять “якісніші” користувачі. Логічно

  • http://blog.golubovsky.com/ Роман Голубовський

    Як на мене, тут помилка у показниках, за якими робиться порівняння. Люди з пошукових систем приходять нові, і блог бачать вперше – тому їм цікаво пробігтись по сторінкам, більше часу проводять і т.д. З соцмереж же приходять люди, яким вже відомий блог і які періодично його читають, – тому приходять сюди лише для того, щоб прочитати нову статтю. Тому, думаю цей “трафік” є якраз важливіший, адже це постійні читачі – так зване ядро аудиторії.

  • http://blogosphere.com.ua/ jarofed

    Судячи по тій же статистиці з фейсбука, твіттера та інших соцмереж також приходить чималий відсоток нових користувачів (не сильно уступає пошуковому трафіку). А отже припущення, що з соцмереж приходять люди, яким вже відомий блог і які періодично його читають – не зовсім відповідає дійсності. Хоча доля істини в твоїх словах є і я також думав над цією особливістю.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.