Після розмови з автором та власником Watcher-а Максимом Саваневським, який не визнає пошукового трафіку і вважає його одним із найменш якісних (що дозволяє йому ігнорувати аспекти SEO-просування і займатися найцікавішим – контентом), я вирішив проаналізувати якість пошукового трафіку „Української блогосфери”.
Результати мене досить сильно здивували, оскільки пошуковий трафік цього блога виявився якіснішим, ніж реферальний і навіть – ніж трафік із соціальних мереж (Facebook та Twitter). Оцінка якості трафіку в моєму випадку залежить від трьох показників:
- кількість сторінок, переглянутих за один сеанс (більше – краще);
- час, проведений на сайті (більше – краще);
- кількість відмов – переглядів не більше однієї сторінки (менше – краще).
Якщо говорити про конкретику (дані за останній місяць):
- Google. Кількість переглянутих сторінок – 1,94; середній час на сайті – 1 хв. 52 сек.; показник відмов – 67,92%
- Facebook. Кількість переглянутих сторінок – 1,21; середній час на сайті – 43 сек.; показник відмов – 73,1%
- Twitter. Кількість переглянутих сторінок – 1,37; середній час на сайті – 1 хв. 11 сек.; показник відмов – 81,05%
Як бачимо, за всіма трьома показниками трафік з соціальних мереж суттєво уступає за якістю пошуковому трафіку Google. Але, що найцікавіше – навіть трафік із Feedburner (тобто завідомо лояльні користувачі, які підписані на оновлення сайту) виявився менш якісним, ніж пошуковий трафік.
Причин цьому можна знайти кілька. Особисто я вбачаю таку значну перевагу якості пошукового трафіку над реферальним у практичній та навчальній спрямованості даного блога. Із пошуковиків люди потрапляють сюди зазвичай за конкретними (тематичними запитами). Наприклад, дуже багато читачів приходить на „Українську блогосферу” для того, щоб довідатися, як сворити власний автономний блог, встановити вордпрес чи навчитися працювати з Facebook.
До топ-10 запитів, за якими відвідувачі приходять на „Українську блогосферу” потрапило всього 2 нетематичних. Люди, які займаються просуванням та SEO, погодяться зі мною – що це дуже хороший показник.
Можу зробити висновок, що вочевидь, соціальний та реферальний трафік має найбільшу цінність для новинних сайтів, а для практичних та навчальних велике значення зберігає за собою пошуковий трафік. А ви як вважаєте? Який трафік найбільш якісний у вас?
Посмотрите, как Netpeak.ua расшифровывает слово SEO. Возможно, это поможет при продвижении.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)