У світі існує безліч чудових блогів. Чимало їх і в українській блогосфері. Не дивно, що автори початківці перш, ніж створити свій власний блог, віддаються вивченню успішних аналогів, намагаючись виявити ключові фактори успіху.
Таких факторів можна відшукати скільки завгодно. Але два з них настільки глибоко засіли у свідомості більшості блогерів, що ті, безпомилково назвуть їх навіть зненацька прокинувшись серед ночі… Проблема полягає в тому, що самі по собі ці два фактори зовсім не впливають на успішність блога і є не чим іншим, ніж міфом. Тому сьогодні – про них:
Два найбільші блогерські міфи
- Контент – всьому голова! Зосередьтесь на контенті і вам не потрібно більше ні про що думати.
- Просування – всьому голова! Розмістіть рекламу свого блога всюди, де можна; підніміть його у пошуковій видачі за ключовими словами і насолоджуйтесь успіхом.
Я й сам не вірю, що говорю це, але сам по собі контент нічого не вартий. Набір слів на моніторі не має жодного значення, поки не знайдеться людина, яка його прочитає. А така людина, як показує практика, сама по собі знаходиться вкрай рідко.
Наскільки б чудовим не був ваш контент – вам потрібні люди, які читатимуть його та ділитимуться ним зі своїми друзями. Та навіть якщо ви знайшли таких людей – вам потрібна спільнота однодумців та прихильників, які стануть постійними та лояльними вашими відвідувачами.
Мені неодноразово доводилося абсолютно випадково натрапляти на чудові публікації на абсолютно невідомих блогах з практично нульовою відвіданістю. Ці публікації були у десятки і навіть сотні разів кращими, ніж статті на деяких мегапопулярних блогах. То у чому ж річ? Значить сам по собі конент не є визначальним показником успішності?..
Логічний висновок із попереднього твердження полягає в тому, що якщо контент не є основою успіху, тоді нею, за всією логікою, повинен стати маркетинг. Якщо неможливо зробити блог популярним, пишучи найкращі статті, тоді його можна зробити популярним, активно рекламуючись та просуваючи свій контент.
Втім, ви не можете рекламувати „повітря”. Скільки б грошей та зусиль на просування ви не витратили – посередній блог не привабить аудиторію. А ті люди, які потраплять на нього випадково (наприклад, за популярним пошуковим запитом) – закриють вашу сторінку швидше, ніж ви встигнете помітити їхню присутність.
Мені неодноразово (в тому числі й на цьому блозі) доводилося ставати свідком вдало розміщеного зовнішнього посилання, коли денний трафік на блог зростає у два або й три рази. Погодьтесь, приємно спостерігати, що на ваш сайт за день зайшло 1000 відвідувачів при тому, що зазвичай трафік рідко перевищує 300 хостів. Втім, зазвичай вже наступного дня кількість відвідувачів починає падати і дуже швидко повертається до попереднього рівня.
Висновок простий: ваш маркетинговий бюджет та зусилля, витрачені на просування не мають жодного значення, якщо ви не маєте чим утримувати людей на блозі. А утримати їх можна тільки якісним контентом.
Навіщо я говорю про здавалося б очевидні речі? Тому що мені сумно дивитися на десятки неоцінених за достоїнством сайтів тільки тому, що їхні автори зосередилися на створенні контенту, забувши про маркетинг! А на блоги, які допускають протилежну помилку, мені дивитися не просто сумно, а навіть огидно.
Зібралися в зимовий похід? Тоді вам точно знадобиться хороший рюкзак – гарантія спокою та надійності в подорожі!
Нужно купить стекло автомобильное Одесса? Тогда обращайтесь к профессионалам!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Tweets that mention 2 взаємовиключні блогерські міфи | Українська блогосфера -- Topsy.com ()