Спонсор публікації:
Ищите нормальные автошколы в Киеве? AutoEdu – отзывы, цены, контакты, удобный подбор и сравнение автошкол Киева
Автор фотографії:
Людина, яка має хобі, схожа на закохану. Частенько вона не може відволіктися від нав’язливих думок про предмет своєї “пристрасті”. Зайшовши в інтернет “на 5 хвилинок”, щоб прочитати коротеньку статтю про улюблену справу, вона не може відірватися від комп’ютера годинами. А коли нарешті з’являється трохи вільного часу – така людина завжди цілком і повністю віддає його своєму хобі. Навіть у вихідні та свята, які прийнято проводити в приємних прогулянках та дружніх зустрічах, для неї немає більшого задоволення, ніж присвятити себе повністю улюбленій справі.
До речі, збоку людина, яка має хобі, може виглядати трохи дивно. Ще б пак – усі після важкого робочого дня ідуть відпочивати, а “це чудо” знаходить собі ще одне заняття і далі працює-працює-працює. Більше того – воно вважає свою “роботу” кращою альтернативою, ніж пиво з друзями по вихідних чи навіть поїздка з сім’єю на відпочинок у відпустку.
Чим би ви не захоплювалися: професійною фотозйомкою ландшафтів, виведенням рідкісних порід метеликів чи, як ось я, програмуванням на флеші – ведення блога на цю тематику дає вам змогу не тільки ще більше часу приділяти своєму хобі, але й зацікавити ним інших людей.
Можливо, вам знайома ситуація, коли після чергового маленького успіху у своїй справі, хочеться поділитися ним з усім світом. Але навіть найкращий друг тільки знуджено позіхне, почувши про нього. І справа зовсім не в тому, що найкращий друг ставиться до вас погано! Справа в тому, що його не цікавить ваше хобі! А ви так само “позіхатимете”, коли він розповідатиме про своє. Адже зрештою – всі люди різні.
Але ділитися своїми успіхами, досягненнями чи навіть провалами та конфузами, все одно хочеться. І тут на допомогу приходять блоги.
Розмір аудиторії та її активність залежатимуть тільки від наполегливості та серйозності намірів, з якими ви візьметесь за розвиток подібного блога. Але в будь-якому випадку це будуть люди, які цікавляться тим самим, що й ви. І вони не лише з радістю послухають про ваші досягнення, але й поділяться порадою, підкинуть ідеї, а можливо – і взагалі – навчать вас чомусь новенькому.
Такі люди – це повноцінна спільнота за інтересами і зовсім не виключено, що майбутні партнери в бізнесі (якщо, звісно, ви розглядаєте своє хобі, як потенційний бізнес).
Порівняно з цією перевагою, ті кілька сотень доларів, які ви отримаєте методами пасивної монетизації контенту, – не більше, ніж приємна дрібничка. Втім, і про цей фактор не варто забувати. Можливо напишу в одній із наступних статей, яким я бачу ідеальний блог (з точки зору балансу між спільнотою та прямою монетизацією). А якщо цікаво – розкрию, яким чином все це працює в моїх блогах.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Блог як частина бізнес-стратегії | Українська блогосфера ()