Автор фотографії:
Ведучи одночасно три блоги, я можу спостерігати за реакцією читачів на різні типи контенту і виявляти певні закономірності. З часом цей досвід допомагає з високою часткою ймовірності прогнозувати, які статті приваблять найбільшу увагу, а які, навпаки – залишаться непоміченими. Останні, як ви правильно здогадалися, не заслуговують вашого часу та зусиль на їх написання…
Кількома тижнями раніше я писав про найбільш ефективні типи контенту: частина 1 та частина 2. Сьогодні ж хочу поділитися загальними рисами, які притаманні хорошим публікаціям. Принаймні, статті, в яких я дотримувався всіх, наведених нижче принципів, незмінно користувалися великим успіхом в аудиторії.
- Ваш контент не повинен бути “блювотним”! Знаєте, як можна це перевірити? Перечитайте статтю через кілька днів після написання. Якщо від неї “нудить” і ви ніколи в здоровому глузді не стали б читати її, якби самі не були автором – значить пора переглянути свої підходи до створення контенту.
- Навчайте свого читача. Я з особливою любов’ю та ніжністю ставлюся до інтернет-проектів, які вміють навчати. Серед моїх улюблених блогів – 100% так чи інакше пов’язані з навчанням. Тому і у своїх проектах я намагаюся дотримуватися цього принципу.
- Не забувайте про “особистість”. Хороший контент невіддільний від автора. І йдеться не тільки про стиль! Людина, яка читає таку статтю, в буквальному сенсі почувається так, наче вона знає автора з дитинства.
- Пам’ятайте про SEO. Хоча стаття, повністю оптимізована під потреби пошукових механізмів, ніколи не зможе стати ефективною (адже вона писалася не для людей), забувати про SEO (search engine optimization) також не можна. В ідеалі, вам потрібно утримувати баланс між “людяністю” контенту та його оптимізованістю для пошуковиків. При цьому “людяність” повинна бути на першому місці. Завжди!
- Орієнтуйтеся на читача! Спілкуйтеся зі своєю спільнотою, прислухайтеся до неї, розмовляйте з нею, вирішуйте її проблеми і пам’ятайте – саме вона робить можливим існування вашого блога. Повірте, без читачів жоден інтернет-ресурс довго не проіснує! Той, хто стверджує, що він пише “сам для себе” – бреше! Можливо – тільки вам, а можливо – і самому собі.
А знаєте, що є причиною появи “блювотного” контенту?
Відсутність інтересу автора до теми статті! Бажання написати щось тільки із необхідності написати, а не через щире прагнення поділитися цікавими знаннями/інформацією. Це гарантований шлях “в нікуди”.
Отже, щоб уникнути “блювотного” контенту, ви, по-перше, повинні мати що сказати, і по-друге, бути щиро зацікавленими тим, про що ви збираєтесь розповісти.
Перший принцип ефективного контенту є обов’язковим для дотримання. Якщо ви не навчитесь створювати “не блювотний” контент – то вас ніхто не читатиме. Хіба що ви особисто вдеретесь до оселі читача і змусите його робити це під дулом пістолета.
Ефективний контент навчає читачів, робить їх більш освіченими, допомагає вирішити проблеми, пропонує реальну цінність та користь. І саме він гарантує, що випадкові відвідувачі, натрапивши на цікаву для них тему, стануть постійними лояльними читачами.
Подібний контент не має нічого спільного із автоматичною генерацією чи безособовою констатацією. Навіть пишучи статтю на технічну тему, автор вміє зробити її частиною свого життя і висвітлити через призму власної свідомості. Адже він не просто пише – він живе тим, про що пише!
Оптимізація ж необхідна для того, щоб на вашу статтю продовжували приходити відвідувачі навіть після того, як вона зникне із головної сторінки блога і відійде у далекі архіви.
Це не означає, що у вас не повинно бути власних цілей і ви завжди повинні робити тільки те, що хочуть читачі. Але, як мінімум, потрібно розуміти потреби своєї аудиторії, ставитися до неї з повагою і головне, знати, які читачі справді “ваші”, а кого варто ігнорувати.
Сподіваюся, ці принципи стануть вам в нагоді на шляху до створення по-справжньому ефективного контенту.
Потрібно продати новий автомобіль? Цікавий автобазар Київ. Гарно продати авто KIA.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)