Ведучи “Українську блогосферу”, я постійно моніторю нові та оригінальні способи монетизації. А оскільки найбільшим генератором прибутку цього блога завжди був і залишається продаж рекламних посилань (про структуру прибутків “Української блогосфери” я писав у однойменній статті), то на “інновації” у цій сфері я звертаю увагу найбільше.
Загальна тенденція виглядає так – біржі автоматичних лінків (такі як Sape, Xap та інші) частково втрачають свою популярність, поступаючись місцем системам продажу вічних посилань (Ротапост, GoGetLinks та інші). Прибуток з останніх поступово зростає. Але вони мають один суттєвий недолік – робота з ними супроводжується суттєивими зусиллями з боку вебмайстра.
За що мені подобалися біржі автоматичних посилань?
В першу чергу за те, що монетизація з їх допомогою була по-справжньому пасивною. Вам потрібно було один раз зареєструватися та додати сайт у систему, а потім щомісяця (чи рідше) – просто переводити гроші із системи на свій гаманець Webmoney.
Системи розміщення вічних посилань працюють по іншому – посилання доводиться розміщувати вручну. Як наслідок, кожен постовий – це необхідність докладати додаткові зусилля, які іноді переростають навіть у суперечки з рекламодавцями, яким не сподобалося, як ви розмістили їхній лінк.
Модель автоматичного розміщення вічних посилань: Біржа Setlinks
Очевидно, що сама по собі модель вічних посилань мене влаштовувала. Не влаштовувала тільки необхідність витрачати час на розміщення постових. От якби поєднати можливості вічних посилань та автоматичного розміщення.
Не дивно, що з’явилася система, яка пропонує саме це – розміщення вічних посилань без жодних зусиль (ну окрім реєстрації та одноразового встановлення коду) з боку рекламодавців. Йдеться про Біржу Setlinks.
Якщо вірити розробникам, то прибуток від продажу SEO-оголошень (це тільки один із різновидів реклами, але тільки він мене і цікавить) може перевищувати прибуток від продажу звичайних посилань у десятки, а то й сотні разів. Перевіримо?
Приємне оформлення (виглядає як контекстна реклама, а зважаючи на якість українського контексту – може бути навіть кращою за неї) і можливість розміщувати посилання у будь-якій частині сайту – це безперечна перевага оголошень SetLinks. Ось, приклад такого оголошення.
Окрім того, система працює в рамках всього сайту, а не тільки в нових постах блога (а саме цього зазвичай вимагають від вас рекламодавці, які хочуть розмістити постовий).
Приємно й те, що біржа дбає про якість сайтів. А це, в свою чергу гарантує інтерес до неї значної кількості рекламодавців. Адже нікому не подобаються “помийки”.
Ось вимоги до сайтів, які приймаються в систему для роботи з вічними оголошеннями (для звичайних лінків та статей вимоги інші):
- ТИЦ = 30+
- PR = 1+
- сторінок в Яндексі = 300+
- вік сайту = 6+ місяців
Реєстрація та додавання сайту:
Перше, що необхідно зробити, це зареєструватися на Setlinks. Процедура додавання сайту максимально проста, потрібно ввести адресу сайту та поставити галочку навпроти пункту “Розміщувати оголошення”.
Після цього для продовження вам потрібно встановити на сайті код системи. Setlinks пропонує детальні інструкції, а для власників WordPress ситуація спрощується ще й тим, що для цієї системи працює окремий плагін.
Після того, як код встановлено, тиснемо “Додати сайти” і підтверджуємо встановлення коду, вказавши адресу будь-якої внутрішньої сторінки сайту. Система перевірить коректну роботу і якщо все буде гаразд – надішле ваш сайт на перевірку модератору.
Відверто кажучи, система Setlinks виглядає дуже перспективно і багатообіцяюче. Не так вже й часто я кидаюся реєструватися щойно дізнавшись про нову біржу. Але тут мені імпонує те, що прибуток буде максимально пасивним і при цьому розміщуватимуться популярні сьогодні вічні посилання.
Що ж, побачимо, як воно вийде насправді.
P.S.: Якщо у вас виникли проблеми зі встановленням коду, звертайтесь. Я трохи помучився, але наче розібрався.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)