В одній із попередніх статей я згадував, що у пошукового гіганта Google з’явився свій аналог фейсбуківського “лайку” – кнопка “+1”. Чому Google пішов на такий крок і яким чином це вплине на Facebook?
Цікавий висновок робить Джолі О’Дел (Jolie O’Dell), одна з дописувачок блога Mashable. Вона переконана, що однією з основних причин введення нового сервісу була конкуренція між Google та Facebook, а також той факт, що соціальні мережі все більше та більше перетягували на себе рекламний бюджет. А цього керівники пошуковика допустити не могли…
Залучення нових користувачів.
Ніхто не сумнівається, що +1 button перетвориться на потужний інструмент просування, ефект від якого буде не меншим, а можливо, навіть більшим, ніж ефект від фейсбуківських лайків. Втім, щоб мати змогу користуватися цим сервісом – тобто плюсувати сайти безпосередньо у результатах пошуку – користувач повинен мати аккаунт Google.
Більше того, розробники Google вирішили суттєво оновити функціонал профілю – на який раніше зверталася мінімальна увага.
Рішення зробити аккаунт Google обов’язковим для кожного, хто хоче мати можливість використовувати кнопку “+1” – розумне і хитре рішення керівництва пошуковика. Звісно, навряд чи це дозволить Google обійти Facebook з його 500 мільйонами користувачів, але точно вплине на інтенсивність створення нових аккаунтів, при цьому надаючи Google соціального забарвлення.
Саме критична маса користувачів дозволила Facebook обійти Google в гонитві за бюджетами рекламодавців. І це при тому, що Facebook – закрита мережа, пошук всередині якої доволі обмежений. Уявіть, що буде, якщо Google вдасться поєднати відкритість пошуковика з аналітичними та соціальними можливостями соцмережі?
Збір даних для рекламного таргетингу
Зростання кількості аккаунтів Google неминуче вестиме до ще збору ще більш детальної демографічної інформації про користувачів.
Вже зараз Facebook дає можливість розміщувати таргетовану рекламу за різними типами даних, які компанія збирає про своїх клієнтів. Фейсбук знає, одружені ви чи самотні, знає вашу стать, вік, сексуальну орієнтацію, де ви працюєте, живете, чим цікавитесь. А рекламодавці, в свою чергу, звузити рекламні рамки, точно “попадаючи” в ключову аудиторію.
Саме цього наразі не вистачає Google і саме це може стати реальністью, з розширенням функціоналу користувацьких профілів.
Уявіть, наскільки “прицільним” може виявитися рекламний таргетинг при об’єднанні можливостей контекстної реклами AdWords та демографічного таргетингу.
Соціальний рекомендаційний інструмент
Фейсбуківські лайки вже неодноразово називали “валютою” інтернету. Бренди та провідні бізнеси визнали цей інструмент одним з найефективніших та найбільш “вимірюваних”.
Одне з останніх досліджень, проведених компанією Nielsen, засвідчило, що близько 90% користувачів довіряють порадам друзів та родичів. А це набагато вищий показник, ніж довіра до оглядів на спеціалізованих інтернет-майданчиках і тим більше – довіра до реклами.
В Google концепція соціальної рекомендації набуває ще більшого таргетингу. Адже у Facebook ви бачите всі матеріали, які сподобалися вашим друзям, не залежно від того, чи цікавлять вони вас. У Google ж персональні рекомендації з’являтимуться безпосередньо в пошуку – тобто матимуть подвійний ефект: ви знаходите те, що вам цікаво і водночас – бачите, що це цікаво вашим друзям. Надзвичайно потужна концепція з гіганським потенціалом!
Пошукові алгоритми
Багато хто вважає введення кнопки “+1” ще однією спробою Google впровадити так званий “соціальний пошук”.
Джейк Хаберт (Jake Hubert), менеджер з комунікацій у Google не заперечує цього, стверджуючи: “Ми покладалися на комп’ютерні алгортими в пошуку, тому що тільки вони дававали змогу щоденно опрацьовувати мільярди запитів на сотнях мов, більшість з яких з’являлися вперше, і при цьому підтримувати високу якість результатів видачі. Кліки на “+1 button” будуть враховуватися пошуковиком, як один з “сигналів” алгоритму. Ми будемо стежити за тим, яким чином цей “сигнал” узгоджується з якістю контенту.”
Користувачі почнуть бачити рекомендації безпосередньо в результатах пошуку –таким чином результати ставатимуть більш персоналізованими.
Що ж – Google у своєму репертуарі! Одна маленька кнопка відкриває перед компанією величезні можливості. Побачимо чи вдасться пошуковому гіганту використати їх на максимум.
Попали в Уфу и остались без связи? Купите сотовые телефоны Уфа – очень просто и дешево на Slando.ru
Сайт посвящен автомобилю Peugeot 308 (Пежо 308) – http://peugeot-308.com.ua/ узнал много нового, думаю купить автомобіль Пежо модификации сс.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)