• Некрот

    Ярославе, це не спам – хочу вам щиро подякувати за дуже корисну статтю на дійсно актуальну тему. Ви вчасно нагадали про те, чим, власне, блог відрізняється від Інтернет-ЗМІ. І показали, що останній – той формат, за яким гнатися не варто. Або, принаймні, слід десять разів подумати перш ніж.
    Моя відповідь на запитання, чи хотів би я, – НІ.

  • ЗМІ… – той формат, за яким гнатися не варто

    Ну варто чи не варто – це кожен вирішує для себе. Існують же й блогери, які мріють, щоб їхні проекти перетворилися на потужні медійні ресурси зі штатом найманих журналістів, десятками тисяч читачів та перспективами заробітку на прямій рекламі. Мені цей підхід не подобається через “обезособлювання” проекту, якого не уникнути.

    Дякую за коментар. Для мене ця тема зараз дуже актуальна, оскільки сам розмірковую над шляхами подальшого розвитку. 🙂

  • Світ активно змінюється і віртуальний в тому числі. Сьогодні, чи то вже вчора, блоги – е щось актуальне і цікаве, а за мить – воно цікаве лише для старих пердунів, якими стали юні люди, котрі розвивали блогінг. Тож настане момент, що блог, змі, буде звучати лише в музеях інформатики. Вже зараз соціальні мережі займають більше часу ніж блоги, а змі все більше нагинаються до блогосвіту і через нього прагнуть потрапити в соціальність.

  • “змі все більше нагинаються до блогосвіту і через нього прагнуть потрапити в соціальність”

    дуже влучно підмічено.

    Взагалі, я б сказав, що це процес двосторонній. ЗМІ йдуть в бік блогів заради “енергії” та “соціальності”, а блоги в бік ЗМІ – заради масовості (трафіку) та грошей.

  • напевно так і є 🙂

  • Pingback: Три поради людям, які вирішили зайнятися блогінгом професійно | Українська блогосфера()

  • Pingback: Блогінг – чудовий спосіб “скуштувати бізнес на смак” | Українська блогосфера()


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.