Спонсор публікації:
Не можеш вирішити дивитися фільм чи ні? Цікаво про кіно — більше 2 000 рецензій та оглядів кінострічок, що тільки вийшли на широкий екран, або були зняті десятиліття тому.
Зважаючи на дедалі більшу популяризацію соціальних мереж та мікроблогів, я вирішив скласти щось подібне до переліку критеріїв, які допоможуть вирішити, чи потрібен вам традиційний блог в епоху Facebook та Twitter.
Вам потрібен блог, якщо:
- Ви любите багато писати, але головне – вам є про що розповісти.
- Ви мрієте створити власний бізнес і розумієте – що блог не лише найдешевший, але й найефективніший рушій первинного просування.
- Ви хочете позиціонувати себе як експерта у вибраній тематиці.
- Ви прагнете об’єднати навколо себе спільноту за інтересами для ефективного навчання та розвитку.
- Вам хочеться мати повний контроль не лише над змістом, але й над зовнішнім виглядом.
- Вам подобається спостерігати як росте і розвивається ваш власний ресурс.
- Всі ваші друзі та знайомі в соцмережах та поза ними постійно радять: створи власний блог!
Вам не потрібен блог, якщо:
- Ви вирішили створити його тому, що так зробили деякі з ваших друзів.
- Ви прочитали, що якийсь крутий американець заробив мільйон доларів на блозі і вирішили повторити його успіх.
- Ви не знаєте, що будете писати.
- Ви плануєте писати про все-все-все на світі.
- Слова HTML та CSS викликають у вас паніку.
- Ви не готові витратити кілька годин, щоб розібратися з системою управління контентом (двигунцем для блога), наприклад WordPress.
- Друзі подарували вам домен на День Народження. Ну не пропадати ж добру…
Сподіваюся, цей міні-гайд допоможе вам визначитися, чи справді потрібно “заморочуватися” автономним блогом, чи вистачить облікового запису в соціальній мережі.
І звісно, долучаємося до наповнення критеріїв доцільності створення автономних блогів в коментарях до цієї статті.
Слышали ли вы, что теперь и золото можно купить в интернете! Зайдите в ювелирный интернет магазин и убедитесь сами!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)