Спонсор публікації:
Лучшие кулинарные рецепты с фото на Cooking.ua
Знаєте, як відрізнити живий і енергійний блог від напівмертвого проекту, який існує тільки тому, що автору дуже шкода витраченого на нього часу та зусиль? Все дуже просто – рівень персоналізації.
Провів невеличкий аналіз своїх улюблених блогів (таких всього кілька десятків) і знаєте що виявив? Всі вони без виключень – дуже особисті.
Дотик автора можна відчути у кожній статті, якщо сам автор захоче, щоб ви його відчули. Адже дуже легко відрізнити перекладний матеріал з англомовного сайту, написаний “для збереження регулярності” від публікації, кожне слово якої буквально “пронизане” інтересом автора. Коли людина пише про те, що її цікавить, хвилює, від чого вона в повному захопленні – тоді й читачі сприймають цей матеріал з не меншим ентузіазмом. Такий блог залишається “персональним”, навіть якщо автор пише на загальну чи навпаки – вузькоспеціалізовану (професійну) тематику.
Хвороба “обезособлювання” притаманна двом типам блогів (принаймні мені найчастіше траплялися саме такі):
- “Молоді” блоги, автори яких ще не навчилися “спілкуватися” на письмі. Таким ресурсам частенько притаманний реферативний стиль письма і їх можна описати одним словом: “Нууудно!” Хоча є і винятки…
- Блоги з претензією на традиційні ЗМІ. Разом із появою кількох авторів та орієнтацією на обов’язковий темп публікації нових матеріалів (10 на добу, 20 на добу, хто більше?) з блога випаровуватися особистість автора. Не знаю, як ви, але я досить швидко втрачаю інтерес до подібних ресурсів… Знову ж таки – можна знайти винятки…
Отже, окрім вдало підібраної тематики та хороших письменницьких навичок, автор якісного блога повинен любити свою справу і вміти передати цю любов читачеві.
Тепло і затишок в оселі – найкращі вікна Рехау для вашого дому. Продаємо вікна Рехау в Києві та про Україні.
Статусы для контакте, статусы для аськи. Много статусов для контакта: статусы вконтакте. Также статусы для парней и др.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)