Автор фотографії:
Той факт, що люди активно коментують блог, а середньостатистична стаття збирає більше 10 відгуків (на деяких ресурсах цей показник досягає 50 чи навіть 100) – свідчить про інтерес та наявність сформованої спільноти. Погодьтесь, блог, в якому кожна стаття супроводжується поміткою “Немає коментарів” або “Станьте першим коментатором” (особливо, якщо очевидно, що він існує не перший місяць) виглядає доволі сумно.
Будь-який коментар, без різниці, схвальний чи критичний – є індикатором того, що читачі вважають ваш блог достойним їхнього часу та зусиль для написання відгуку. А це суттєвий комплімент вашому контенту. Пригадайте будь-який якісний та цікавий блог. Швидш за все його часто коментують, чи не так?
Як залучати коментаторів?
Найбільш простий і правильний спосіб залучення коментаторів – це написати статтю, яка була б для них цікавою, корисною та викликала певні емоції. Втім, зазвичай цього замало. Якщо ви справді хочете, щоб ваш блог перетворився на майданчик для спілкування ваших читачів – тоді вам потрібно подбати про створення особливої атмосфери комунікації.
Згадайте, як часто ви перевіряєте гілку на форумі чи пост у блозі, де залишили власний коментар, який вас по-справжньому турбує. Повірте, ваші читачі поступають точнісінько так само. Тому основне правило – ніколи не ігноруйте коментарі. Постарайтеся відповісти на коментар читача навіть якщо у ньому немає прямого запитання. Це найкраща демонстрація небайдужості і мотивація для читачів продовжувати дискусію.
Я не закликаю вас “перегинати палицю”, відповідаючи на односкладні коментарі на зразок: “Дякую. Це саме те, чого я шукав!” Але ніколи не ігноруйте коментарі, в яких відчувається справжній інтерес людини до теми статті.
Не знаєте, що відповісти? Іноді банальне “Дякую за коментар” може послужити поштовхом до переходу читача із розряду випадкових в категорію постійних!
Не можете придумать, что подарить на День Рождения? Зайдите на сайт Gifts.biz.ua!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)