•  і правильно. успішні компанії спочатку купляють всі можливі чудові відгуки на форумах і сайтах, щоб залучати клієнтів! тому в інтернеті не можна нічому вірити 🙂

  • найсміливіші інвестори вже використовують інтернет-простір, як зброю: або віддавайте гроші за заморожену квартиру, або заповню всі форуми негативною інформацією про забудовника 🙂 і вдається ж 🙂 

  •  Зазвичай відрізнити замовлений відгук від щирого дуже легко. І справа зовсім не в приписці “на правах реклами”

  •  Коли до такого доходить – це вже хрест на репутації забудовника. У випадку з ІГБ далеко не все так погано. Але дуже хотілося б, щоб українські компанії перестали мислити категоріями “миттєвої вигоди” і хоча б частково наблизилися до європейського рівня.

  •  а хто ставить на правах реклами? давно вже наймають людей, які активно постять на форумах/блогах/соціальних мережах “від щирого серця” так, що розрізнити дуже тяжко. варто тільки заглянути на сайти фрілансу, там туча таких замовлень і виконавців

  • The Lex

     Ну як діти їйбо. “Кілька тисяч доларів, зекономлених на плитці” (к) – то якраз і є “загальні масштаби, які вимірюються десятками мільйонів” (к) То просто забудовник чи зумисне не порахував одразу, а скільки ж воно буде коштувати насправді і чи вдасться йому хоча б “відбити” ті гроші, а може й не зумисне – просто спочатку збудував та показав “шоу-руми”, а порахував що воно коштуватиме “у загальному масштабі” оце тільки-но. Доречі, з більшістю “інтернет-проектів” – 1.0, чи 2.0, чи 3.5 – трапляється та сама катавасія. І те саме “2/3/4.0” у назві проекту чи переліку технологій – аж ніяк не панацея і частіше навіть не допомога, коли вже мова стане про бізнес як такий та про гроші як такі. І показник “викуплено 80% квартир” – “акції 2.0 компанії подорожчали на 80%” – це геть не показник того, що власники квартир чи акцій отримають насправді, після закінчення будівництва чи після виходу проекту “на рівень прибутковості”.

    До того ж “веб-2.0” був вже 100 років тому – сьогодні його вже не продаси навіть найтупішому інвестору. Так би мовити, баян! 🙂

  • О да, вы даже не представляете, до каких высот может дойти SMM)) 

  • Kaprichioza

    Вот почитала статью…вроде все правильно, как оно в жизни есть…но вот чувство какое-то неприятно естьж…как говорится “ложки нашлись, а осадок остался”. Согласна, что гипнотическое воздействие рекламы на потребителя прошло – потребитель вышел на новый уровень…или вернулся к хорошо забытому старому 🙂 ведь сейчас и сарафанное радио лучше работает чем прямая реклама, и что написано в инете, как говорится не вырубишь топором…покупателям уже давно лучше 1 раз прочитать отзывы о “продукте”, чем 10 раз посмотреть на его рекламу…все верно – Но есть одно большое НО! почему-то так и хочется старые добрые пословицы на новый лад написать: “бабка бабке сказала – блогер блогеру написал” и “что блогер написал надвое надо поделить”….

  • Kaprichioza

    Вы так уверенно пишите о стоимости материалов (что дешевле, что дороже),
    о их качестве…о выполнении обязательств….но вот хотелось бы чтоб все, кто пишет в сети, сначала до конца разобрались в
    том, о чем пишут….читаю форум – так там сами инвесторы уже разобрались, что
    и плитка и штукатурка в одной цене…вопрос только в сроках выполнения
    работ, которые застройщик не хочет нарущать…и мне, как потенциальному покупателю чихать, что у меня в коридоре будет, а
    вот платить еще 3 месяца аренду за съемную квартиру неохота…. и вроде самим покупателям мозаика эта или штукатурка, что там очень даже нечего, просто по-детски “папа ж обещал мороженое….а купил шоколадку”…и вроде в договоре, который мне дали ничего о коридорах не написано….нет в договоре-значит не обещали…..и вроде в квартирах судя по отзывам все гуд….и ванны чугунные, и плитка обещанная, и оч даже не плохо все сделано….а вот смысл хаять все…это не контролирующая функция, как по мне, а муха из слона…а поговорить…не понятно вобщем мне…и вроде по фактам отличный прект…но все эти отзывы реально меня пугают, настораживают….но лучше по такой цене я ничего не вижу….так что не покупать? всего бояться?! не понятно мне….красиво пишите – без вопроов…но лучше б по факту 🙁

  • Зверніть увагу, я не пишу, що в квартирах щось не так. Я пишу, що якщо не виконується хоча б одна обіцянка перед інвесторами – то це викликає підозру і сумніви в тому чи не виникне додаткових проблем в майбутньому. Обіцяли плитку – зробили штукатурку. А після цього що заважає обіцяти ламінат, а зробити лінолеум?

    Ще раз повторюсь, хоч і писав про це в статті: Ця публікація написана не тому, що Інтергал-Буд – поганий забудовник, а якраз навпаки, тому що він на даний момент найкращий в Києві. Щоправда, поки що тільки на словах, адже зданих проектів у столиці в компанії ще немає. Зате є успішно реалізовані проекти на західній Україні. І якщо це Вас заспокоїть, ми з дружиною теж поки що не знайшли кращого варіанту, ніж “Паркові Озера”.

    Але ви праві – відкритість інтернету та можливість кожному публікувати свої думки ставить особливі вимоги до вміння фільтрувати/аналізувати інформацію. Але в даному разі ця інформація хоча б присутня, а не як раніше – її просто не було і всі змушені були задовольнятися офіційними (читай – сильно прикрашеними) рекламними повідомленнями.

    До речі, що стосується плитки, то тут забудовник показав себе з кращого боку і вчора організував зустріч з інвесторами. Там було повідомлено, що основна причина заміни – це небажання затягувати термін будівництва (плитку довше класти), вартість (з моменту будівництва шоурумів ця плитка подорожчала на 50%) і зовнішній вигляд (мовляв, штукатурка виглядає красивіше). Але при цьому пообіцяв, що якщо інвестори будуть наполягати, то все-таки буде покладено плитку. Що ж, подивимося, наскільки ці слова виявляться правдою.

    Сподіваюся, я розвіяв ваші сумніви. Якщо залишилися запитання, пишіть на пошту (jarofed(at)gmail.com) – я уважно стежу за цим проектом тому можу багато що про нього розповісти. Можете також звертатися до інвесторів на форумі (я так розумію, ви читаєте гілку на realt.ua) – вони завжди допоможуть. А блог все-таки більше про інтернет і сучасне інформаційне суспільство. Інформація про “Паркові озера” з’явилася тут просто як кейс.

  • Kaprichioza

    Да, в том то и дело – что между обещаниями и обязательствами – огромная пропасть 🙂 и лично мне принципиально выполнение обязательств 🙂 а обязательства вроде как компания выполняет…чем собственно выгодно и выделяется на фоне других застройщиков. реалт читаю и диву дивлюсь – смысл обгаживать место где будешь жить…ну докажут инвесторы, что застройщика такой-сякой…люди перестант покупать и что? дальше развить события легко – испорченная репутация, низкие продажи, …ну и уж тут пойдет невыполнение обязательств 🙁 кому это надо?! …даже забавно иногда…а про инет во всем согласна – так и есть…  и те компании, которые не переориентируются в ближайшее время будут как говорится “пасти последних” а вот те, кто учатся и умеют с этим работать – им только в плюс…известные примеры: http://advertka.livejournal.com/7622063.html

  • Kaprichioza

    просто хочется чтоб и компании себя вели грамотно и корректно…но и потребители чтоб не были пустомелями и фильтровали то, что пишут и читают 🙂 а за блог вам огромное спасибо – читать и интересно, и приятно 🙂

  • >>> между обещаниями и обязательствами – огромная пропасть 🙂 и лично мне принципиально выполнение обязательств

    Для мене ж принципове виконання і зобов’язань, і обіцянок (якщо останні даються представниками компанії і впливають на моє рішення щодо купівлі). І той факт, що в Україні “всі так працюють” не означає, що це правильно і що на це потрібно заплющувати очі.

    >>> ну докажут инвесторы, что застройщика такой-сякой…люди перестант покупать и что?

    До тих пір, поки забудовник буде об’єктивно кращим за конкурентів (а наразі це так і є), тверезо мислячі інвестори нічого купувати не перестануть. Погодьтесь, проблема оздоблення загальних коридорів куди менш “гостра”, ніж скажімо, затягування будівництва на кілька років чи пірамідальні схеми, які зустрічаються у інших забудовників.

    Крім того, представники Інтергал-Буд вже провели зібрання з інвесторами на якому пообіцяли владнати проблему. В тому числі й оздобити коридори плиткою, якщо це буде принциповим для інвесторів. Подивимося, чи виконає забудовник цю обіцянку.

  • Горсть

    Kaprichioza, согласен на 100%. Как капризные дети! Я только недавно открыл для себя этот комплекс домов. С точки зрения расположения в Киеве – место шикарное! Поехал взглянуть. А там… Чего уж… Дай, думаю, зайду… Провели по этажам – как раз шла отделка декоративной мозаикой в коридорах… Настолько понравилось!!!… Была бы плитка, как в рекламном варианте – даже не обратил бы внимание, а мозаика – просто сказка!!! Предложили черкнуть ключом по декоративной штукатурке. Ну, меня долго просить не надо… 🙂 След остался. Но, во-первых, я ОЧЕНЬ сильно черкнул ключом по штукатурке. А во-вторых, с расстояния в 1 метр этого следа уже не видно. Знаю точно, по опыту, что на плитке было бы намного хуже (даже на напольной). А если ещё и верить тому, что пишут об этой штукатурке по сравнению с плиткой…http://www.stroymateriali.kiev.ua/dekorativnaya-shtukaturka-mozaika

  • Pingback: Навіщо витрачати зусилля на "клієнтоорієнтованість", якщо й так купують | Українська блогосфера()


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.