Спонсор публікації:
Лікування таких хвороб, як: гастрит, холецистит, коліт, панкреатит, язва, гастродуоденит, рак, гепатит, рефлюкс. Методи лікування та профілактики від головного лікаря країни.
Сьогодні вирішив написати просвітню статтю, в якій розповім трішки про те, яким чином лінки впливають на пошукову видачу і які фактори при цьому відіграють найбільшу роль. Знаю, що значній частині аудиторії “Української блогосфери” тема видасться не новою, та все ж до мене до сих пір іноді звертаються люди із запитанням: “А який зиск рекламодавцеві із розміщення вічних посилань (постових)”.
Отже, вага посилання, тобто його вплив на пошукову видачу, залежить від кількох факторів, кожен з яких має своє значення. Умовно струкутуру “впливовості” посилання можна поділити на п’ять складових (насправді їх набагато більше, але я зупинюся на найваживіших):
- анкор (якір);
- траст;
- тематичність;
- контекст;
- кількість посилань на сторінці.
Всі фактори розміщені в порядку зменшення їх важливості. Наприклад, текст анкору значно більше впливає на видачу, ніж тематичність, а вона, в свою чергу, набагато важливіша, ніж кількість посилань на сторінці.
- Анкор, або текст, який слугує якорем посилання, до сих пір залишається найважливішим фактором при ранжуванні. Наприклад, якщо ви просуваєтесь за запитом “пластикові вікна”, то ваші посилання повинні мати відповідний якір.
- Траст. Це доволі “міфічне” поняття, яке означає довіру пошуковиків до вашого сайту. Зазвичай не так легко сказати, чи “трастовим” є сайт. Але в більшості випадків про це опосередковано свідчать показники Google PR та Яндекс ТІЦ. Окрім того, вік сайту та кількість сторінок у видачі пошуковиків. Очевидно, що посилання з більш трастових сайтів матимуть більшу вагу.
- Тематичність (або релевантність) – це відповідність тексту посилання тематиці сайту, на якому воно розміщене, та сайту, на який воно посилається. Щоб було зрозуміліше, посилання з “Української блогосфери” на блог про новітні технології в інтернеті матиме набагато більшу вагу, ніж посилання звідси ж на сайт про породи священних корів у Індії.
- Контекст. Посилання, вписане в контекст має більшу вагу, ніж лінк, який розміщується окремо. Саме тому більшість рекламодавців, які замовляють постові, просять додати до своїх лінків текст навколо посилання.
- Кількість інших посилань на сторінці. Оскільки вага сторінки передаєтсья по всіх посиланнях, які на ній розміщені, то що меншою буде ця кількість, то більшою виявиться вага одного посилання. Втім, цей фактор має далеко не настільки велике значення, як заведено вважати. Звісно “кладовища лінків” із сотнями посилань навряд чи допоможуть вам підняти свою сторінку за конкурентним запитом, але 10-15 посилань на одній сторінці – це цілком нормальне явище. І якщо ви купуєте постові – не потрібно вимагати від вебмайстра, щоб ваш лінк був єдиним.
І звісно ж, надзвичайно неефективним з точки зору SEO є лінкування на односкладні анкори, які не несуть жодного змісту. Я часто зустрічаюся з такою практикою в блогах недосвідчених авторів. Згадуючи свої попередні матеріали у нових публікаціях блогери пишуть: “Про це ви можете прочитати тут. Або тут“, – ставлячи лінки на слово “тут”, тоді як набагато більш ефективним було б процитувати назву статті, тим самим піднявши її у пошукових алгоритмах за тематичним запитом. Адже ніхто не буде шукати вашу статтю, вводячи в гуглі слово “тут”.
Не вибирайте між весільними салонами – завітайте у “Марібель” вже зараз. Вишуканий весільний салон в Тернополі порадує вас найкращим вибором у місті Тернополі!
Покрівля основна частина будівлі, тому покрівельні матеріали в Хмельницьку потрібно підбирати особливо ретельно, можливо це буде черепиця чи шифер, основне, щоб дах не протікав.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)