Спонсор публікації:
Сильний насморк і болить голова? Все про гайморит, синусит, фронтит та риніт. Ознаки, симптоми, народні методи лікування, профілактика, ускладнення та наслідки хвороби.
Автор фотографії:
Нагадаю, що два роки назад я також запропонував українським блогерам відповісти на запитання, скільки вони заробляють на своїх проектах. І якщо порівняти результати цих опитувань, то вже зараз можна стверджувати, що кількість прибуткових блогів зросла, але самі суми прибутків, зменшилися.
Поточні результати опитування на Блогорідері свідчать, що цілих 30% українських блогерів заробляє на своїх блогах суму до $25 на місяць. При цьому лише 17% заробляють більше $100. В моєму ж опитуванні дворічної давності показник заробітку “до $30” складав всього 7%, тоді як 24% респондентів заробляли більше $100.
Зрозуміла річ, що подібні опитування ніколи не бувають репрезентативними, а найвищий результат часто вибирають “по приколу”. Та все ж “загальну тенденцію” можна простежити.
Що впливає на прибуток від блогів?
Взагалі, щодо “чистого” заробітку на блогах, у мене є кілька думок. І сьогодні вони доволі суттєво відрізняються від того, що я думав два роки назад. Мої відчуття і досвід підказують, що на рекламній монетизації блогів таки можна заробити пристойні гроші, але для цього до них потрібно ставитися як до медіа-видань. Інакше кажучи, забути про себе і працювати виключно на читача. Дбати про трафік і жертвувати менш популярними (нехай навіть більш цікавими для вас особисто) матеріалами на користь тих, які принесуть трафік. А трафік в рекламній монетизації – це “наше всьо”.
Але перш, ніж почати гонитву за рекламними бюджетами небагатих українських компаній, слід дати собі відповідь на одне дуже і дуже важливе запитання: “Чи дійсно ви хочете створити медіа-ресурс?” Ця відповідь часто буває позитивною. Думаю, що Максим Саваневський та Артур Оруджалієв дали собі саме таку відповідь. І сьогодні вони володіють успішними (як для українського ринку) спеціалізованими новинними ресурсами. Але чи готові ви обрати такий шлях? Чи саме про це ви мріяли, створюючи власний блог?
Я довго думав над цим запитанням у контексті власних інтересів та конкретно блога “Українська блогосфера” і вирішив, що це не мій шлях. Мені набагато ближчою здається концепція блога, як підтримки основного бізнесу. Саме тому зараз я дуже багато часу присвячую новій для себе сфері розробки флеш-ігор та паралельно працюю над кількома проектами, які поки що не буду анонсувати.
А “Українська блогосфера” – це блог, який я не хочу перетворити на медіа-ресурс. Не хочу, щоб він став новинним порталом. Не хочу наймати 10 авторів, які б забезпечували безперервне продукування контенту “заради збереження і примноження трафіку”.
Я хочу, щоб “Українська блогосфера” залишилась моїм блогом. Місцем, куди я час від часу викладаю думки на тему, яка мене турбує. Ресурсом принципово авторським і принципово цікавим в першу чергу для мене самого. А це автоматично ставить певні обмеження у фінансових очікуваннях.
Тобто мене цілком влаштовує, що цей блог повністю окуповує витрати на підтримку і приносить хороше доповнення до основного прибутку від редакторської роботи. В найкращі часи місячний прибуток з “Української блогосфери” досягав $600 (зараз відчутно менше). Але я розумію, що при поточній концепції блога це практично “стеля”. Хороший “плюс” до основного прибутку, але не більше.
Мені здається, що блогерам-початківцям дуже важливо зрозуміти – значний заробіток в інтернеті можливий тільки у двох випадках:
- Якщо сам блог стане бізнесом (йдеться про медіа-бізнес);
- Або якщо блог стане підтримкою іншого бізнесу (наприклад сприятиме розвитку та просуванню вашої офлайн-компанії).
Заробіток на біржах, постових, банерах та контексті – це добре. Але це відносно скромні гроші. Безперечно, при достатніх інвестиціях часу та зусиль можна досягнути прибутку у $100, $200 чи навіть $500 на місяць. Але ж навряд чи така сума є “вершиною” Ваших мрій, чи не так?
Надоела хроническая усталость? Закажите массаж киев и почувствуйте наконец-то новую энергию жизни!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)