Наткнувся на цікаве дослідження, проведене компанією HubSpot, в якому детально проаналізовано вплив сучасних медіа на розвиток бізнесу. 57% із 644 опитаних респондентів, які використовують блоги, наголосили, що вони отримують клієнтів безпосередньо завдяки своїм блогам. У 2010-му році цей показник був відчутно нижчим – 46% (що, втім, також немало). А це свідчить, що блоги не лише виявляються одним з найбільш потужних джерел залучення клієнтів, але й продовжують розвиватися в цьому напрямку.
Для порівняння, ефективність використання соцмереж, таких як Facebook та Twitter для залучення клієнтів виявилася відчутно нижчою: 48% та 42% відповідно.
Особисто для мене найбільш показовим і цікавим виявився графік, який встановлює зв’язок між частотою публікації записів у блозі та ефективністю залучення клієнтів. Ось цей графік:
Зверніть увагу, наскільки відрізняються показники “залучуваності клієнтів” у блогів, які оновлюються раз в місяць та тими, які оновлюються раз на тиждень. Цей графік показує нам, що вистачає публікувати матеріал хоча б раз на тиждень, щоб отримати вражаючий показник залучуваності – 72%. А ось якщо ви будете робити це раз на місяць – то отримаєте всього 49%. З іншого боку, якщо ви будете писати щодня – то показник залучуваності складе 78%, що всього на 6 більше, ніж при щотижневому оновленні.
З повним звітом дослідження можна ознайомитися на сайті HubSpot.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)