Щось давно не з’являлося на “Українській блогосфері” статей про пошукову оптимізацію. Чесно кажучи, я вже навіть не можу пригадати, коли востаннє писав про SEO. Тому сьогодні я вирішив трішки розповісти про новий алгоритм Google Panda, який почав діяти в США ще в лютому 2011-го року, а в квітні дібрався до Великобританії. Зважаючи на швидкість його розповсюдження, не виключено, що найближчим часом Google Panda стане актуальним і для україномовних сайтів.
Новий “звір” по суті є фільтром Google, основне завдання якого – банити неякісні сайти в пошуковій видачі. Цього разу Google в першу чергу сфокусувався на неоригінальному (копійованому, видозміненому, дубльованому) контенті, тим самим продемонструвавши свою “палку любов” до всіх копіпастерів. Фільтр Google Panda також виявився справжнім пеклом для сплогерів, чий “бізнес” був побудований на автоматично згенерованому чи частково переписаному контенті.
Втім, власникам блогів для людей не потрібно боятися випадкового потрапляння під алгоритм. Попри всі побоювання вебмайстрів, потрапляння під цей фільтр не є остаточним вироком. Після внесення відповідних змін у сайт та видалення скопійованого контенту можна знову повернутися у основну видачу.
А ось кілька критеріїв, на які потрібно звернути увагу в першу чергу, щоб не потрапити під фільтр Google Panda. Тільки пам’ятайте, що все це – лише спостереження оптимізаторів, а не офіційні рекомендації експертів Google (останні, як відомо, взагалі не дуже люблять ділитися секретами своїх алгоритмів).
- Простота передусім. Останнім часом в інтернеті все більше закріпляється тенденція до спрощення. Забудьте про численні кнопоки, плагіни та панелі. Уважно проаналізуйте свій блог і знайдіть елементи, які можна змінити, видалити чи спростити без шкоди для відвідувачів. Що більш простим та інтуїтивним буде інтерфейс вашого сайту – то вище він буде у видачі Google. Подбайте також про зручність навігації по сайту та те, наскільки складно відвідувачу потрапити на глибоко вкладену сторінку.
- Відмовтесь від зайвих сторінок. Google дав зрозуміти, що низькопробні сторінки можуть понизити видачу сайта. До таких належать:
– сторінки з копіпастом;
– нерелевантні сторінки або ті, для яких неможливо підібрати пошуковий запит;
– сторінки з неправильною чи викривленою інформацією (в новинах, подіях тощо);
– сторінки з великою кількістю нерелевантної реклами (ще один удар по біржах лінків);
– багато шаблонного контенту (тобто такого, який повторюється на багатьох сторінках сайта). - Жадібність щодо заробітку від реклами. Це стосується надлишку рекламних оголошень на сторінці (банерів, текстових блоків тощо). Google намагається сповідувати свій основний принцип – люди повинні чітко відрізняти рекламу від контенту, а самі рекламні оголошення повинні інформувати відвідувачів, а не нав’язуватися їм.
- Якість контенту. У всі часи якість контенту була ключовим фактором, який впливав на ранжування сайтів. Google продовжує посилювати його вплив на пошукову видачу. Контент повинен бути унікальним і якісним. Копіпаст та рерайт є достатньою підставою для Google, щоб понизити вагу сайта, або взаглі внести його під фільтр.
- Дублювання контенту. А це досить цікавий пункт, який виглядає не дуже логічним. Адже дубльованим контентом вважається в тому числі і повторюваний текст на самому сайті. Інакше кажучи – якщо, наприклад, у вашого сайта є мобільна версія, яка повністю повторює його – це мінус для пошукового ранжування.
На мою думку, введення подібного фільтру хоч і спричиняє деякі незручності для вебмайстів, все ж є доволі корисним і правильним. Принаймні, воно дозволяє сподіватися, що з часом кількість копіпастерів в інтернеті зменшиться або ж вони взагалі зникнуть, як явище.
Мечтаете про собственную квартиру? Обратите внимание на кредиты под залог недвижимости – так ваша мечта станет ближе к воплощению.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Боротьба пошуковиків з копіюванням контенту продовжується: Яндекс робитиме це руками вебмайстрів! | Українська блогосфера ()
Pingback:Сайти для людей VS сайти для SEO: Невже між ними колись з'явиться знак рівності? | Українська блогосфера ()
Pingback:Кілька особливостей нового алгоритму від Google, або Що таке Пінгвін? | Українська блогосфера ()
Pingback:Джиліан М'юсіг: Панда – для зменшення кількості низькоякісного контенту; Пінгвін – для боротьби з надмірною оптимізацією | Українська бло ()
Pingback:Як перетворити свій блог на магніт для лінків | Українська блогосфера ()