30 вересня 2011 року в Києві відбудеться конференція SMM.ua, учасники якої обговорюватимуть просування в соціальних медіа. Організатори конференції: інтернет-компанія Promodo та SMM-агенція GreenPR. За підтримки компанії Prodigi.
Учасники конференції почують відповіді на ключові запитання:
- Навіщо потрібна стратегія SMM та чим відрізняється SMM-кампанія від SMM-проекту?
- Як сформувати лояльну спільноту та підвищити впізнаваність бренду?
- Як залучити додаткових користувачів на сайт та підвищити рівнь продажу?
- Як створити позитивний імідж та керувати репутацією компанії в інформаційному просторі?
- Як інтегрувати SMM з іншими маркетинговими стратегіями та вимірювати ефективність зусиль, вкладених в SMM?
Учасники зможуть познайомитися з реальними кейсами просування в соціальних медіа від українських спеціалістів та колег з Росії. Вони матимуть змогу постивити свої запитання за круглим столом, а інтерактивні дискусії дозволять висловити свою точку зору та отримати пораду безпосередньо від спікерів та “гравців” ринку SMM. Також на конференції передбачено окрему зону для спілкування та нетворкінгу.
Про що конференція?
Головне завдання заходу – розвиток маркетингу та комунікацій в соціальних медіа в Україні. В рамках SMM.ua прозвучать доповіді найкращих спеціалістів, які працюють у сфері маркетингу та соціальних медіа.
Основні теми доповідей
- Просування в соціальних мережах: найкращі кейси світових ринків, найкращі вітчизняні кейси від компаній-лідерів послуг SMM.
- Фан-спільноти та контент-стратегії в соціальних медіа.
- Програми в соціальних мережах: досвід створення та результати.
- Механізми віросної активності: як створити робочий вірус.
- Блог-маркетинг: досвід використання.
- Репутаційний маркетинг: методи та завдання.
- Оцінка ефективності комунікацій в соціальних мережах.
- Юридичні питання.
Плеяда доповідачів, які вже підтвердили участь в конференції, також вражає. Ось лише деякі з них: Федір Овчинников (автор блога “Сила Розуму”), Ярослав Ажнюк (Prodigi), Оксана Завойко (Prodigi), Олександр Смірнов (Ашманов та партнери), Юрій Гладки (Grape Ukraine), В’ячеслав Баранський (Lifehacker.ru), Роман Гавриш (Aimbulance) та багато інших.
Конференція буде корисною в першу чергу для маркетологів та онлайн-маркетологів, директорів з розвитку та власників бізнесу, представників компаній, які працюють у сфері інтернет-маркетингу.
Отримати більш детальну інформацію про захід та зареєструватися можна на сайті конференції SMM.ua
Реліз опубліковано на правах інформаційного партнерства
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Чи шкодять помилки 404 (сторінку не знайдено) ранжуванню вашого сайту? | Українська блогосфера ()