Спонсор публікації:
Отдохните с интересом – туры по Европе от компании Амиго Турс.
Автор фотографії:
Останнім часом мене приємно вражає прибуток біржі лінків Sape. А точніше – навіть не сам прибуток (насправді із Sape я отримую не так вже й багато – трішки більше $100 на місяць), а той факт, що за кілька літніх місяців він зріс майже на 30%.
Словом, попри побоювання вебмайстрів та погрози пошуковиків, автоматизовані біржі лінків продовжують розвиватися, нарощуючи свої бюджети. Щоправда не всі. Біржа лінків Xap, яка в свій час генерувала найбільший прибуток на цьому блозі, схоже, остаточно померла. Якщо протягом останнього року вона приносила не менше $50 на місяць, то за липень-серпень на рахунок “капнуло” всього $2. Що ж, буває, навіть найкращі системи рано чи пізно помирають. RIP ксапа!
Що мені подобається в Sape та інших автоматизованих біржах лінків
Але взагалі-то цю статтю я вирішив написати не тільки і не стільки для того, щоб поділитися зростанням прибутків у Сапі, скільки для того, щоб поділитися однією думкою щодо бірж лінків.
Більшість блогерів є одноосібними власниками своїх щоденників і у них немає штату працівників, які виконують поточні завдання. Отже, якщо такий блогер захоче монетизувати свій ресурс – йому все доведеться робити самостійно. Проблема в тому, що хороший автор зовсім необов’язково виявиться ще й хорошим продавцем та маркетологом. Далеко не кожен блогер має вміння, час та бажання займатися активним продажем реклами на блозі.
Наприклад, я ще на перших місяцях існування “Української блогосфери” спробував написати кілька листів потенційним рекламодавцям з пропозицією купити в мене банери. Але оскільки ніякої віддачі не було – затію займатися активним продажем я закинув назавжди. Всі мої зусилля на те, щоб рекламу на цьому блозі таки купували, обмежилися створенням та підтримкою сторінки “Реклама”, де потенційні рекламодавці можуть ознайомитися з поточними тарифами та правилами.
І тому мені імпонують максимально автоматизовані системи продажу реклами на зразок Sape. Все що вимагається від вебмайстра – це зареєструватися у системі, встановити код на сайті і раз на місяць виводити гроші на свій рахунок (період виведення, звісно, можна обрати самостійно).
Мою любов до автоматизованих систем можна пояснити, перефразувавши слова із телереклами про жінку і посудомийку: “Тому що я автор, а не рекламіст“. Я люблю писати цікаві статті і спілкуватися зі своєю аудиторією. Я вважаю, що створюючи цінний контент, маю право отримувати прибуток. Але я не хочу витрачати час та зусилля на технічні аспекти монетизації і не люблю займатися продажами.
Зручність автоматизованих бірж, як на мене, цілком обгрунтована. Основна їх перевага – звільнення часу вебмайстра на більш важливі та цікаві речі, ніж активний продаж реклами.
Чесно кажучи, іноді мені лінь навіть розміщувати постовий, не кажучи вже про те, щоб самостійно шукати людей, які захочуть його розмістити. На щастя, “Українська блогосфера” вже доволі зрілий і певною мірою навіть популярний (у своїх колах, звісно) ресурс, тому рекламодавці успішно знаходять її і без моєї допомоги.
Закончили учебу, и никак не устроитесь на работу? Ярмарка вакансий импульс fresh – пусть работа найдет вас сама!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Максимізуємо прибуток завдяки біржі лінків Sape. Частина 1: Підготовка сайту для встановлення системи | Українська блогосфера ()