Спонсор публікації:
Надоела обстановка? Закажите дизайн квартир киев и почувствуйте, насколько более качественной может стать ваша жизнь!
Автор фотографії:
Втім, для просування англомовного ігрового порталу, мені все-таки довелося ближче познайомитися з інструментом підбору ключових слів від Google.
Потрапити до Google Keywords Tool можна через інтерфейс Google AdWords вибравши в меню “Звітування та інструменти” -> “Інструмент ключових слів”
Або просто перейшовши за посиланням: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Після цього потрапляємо у доволі простий і приємний інтерфейс підбору ключових слів.
Все, що від вас вимагається – це вибрати кілька найбільш релевантних ключовиків; вказати сайт, який просуватиметься (я так і не зрозумів, на що впливає цей пункт, але він необов’язковий, так що сайт можна й не вказувати); налаштувати фільтр (в нашому випадку вибрати мову та країну, для якої в першу чергу здійснюватиметься просування); і обов’язково ліворуч у сайдбарі в меню “типи відповідності” вибрати пункт [Точна] (інакше кількість результатів буде відображати всі варіації з введеними ключовими словами, а нам потрібно знати кількість саме тих, хто вводить запит дослівно).
Тиснемо “Пошук” і отримуємо результат:
Бачимо результати кількості запитів за останній місяць. Іноді можна натрапити на цілком несподівані відкриття. Наприклад, із зображення, наведеного вище, робимо висновок, що довгий запит “free online games” вводиться користувачами майже в два рази частіше, ніж короткі запити “free games” та “online games”.
Колонки “Загальна кількість пошуків” та “Локальні пошукові запити” вказують на кількість відповідно загальних запитів, та запитів у обраній вами країні (в моєму випадку – США).
Колонка “конкуренція” демонструє рівень конкуренції серед вебмайстрів за конкретними пошуковими запитами. Втім, як на мене, насправді вона мало про що свідчить. Інакше як пояснити, що у ключовика “free online games” із 4 мільйонами щомісячних пошуків нижча конкуренція, ніж у запиту “online browser games”, який щомісяця шукають всього 9900 користувачів?
Але націннішою особливістю інструменту Keyword Tool, безперечно, є автоматична генерація ключових слів відповідно до введених вами запитів. Мені Google згенерував такі ключовики:
Знову ж таки, тут можна бачити всю необхідну інформацію про кількість запитів та конкуренцію. І все, що залишається, – це вибрати для себе перелік релевантних ключовиків і почати безпосереднє просування.
Желаете существенно поднять видимость своего ресурса? Тогда закажите продвижение сайта у профессионалов!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)