Я особливо люблю ділитися порадами щодо скорочення розміру статей, оскільки сам їх жодного разу не дотримуюся. Хоча чесно працюю над собою і останнім часом навіть почав відчувати певний прогрес.
Втім, теорію я знаю бездоганно, і сьогодні поділюся з вами кількома основними принципами того, як же повинна виглядати класична (якісна) публікація в інтернеті і чому не варто пишучи її, уявляти, ніби ви пишете книгу.
Ставлення читачів до інтернет-публікацій суттєво відрізняється від їх ставлення до скажімо, статей у друкованих виданнях чи тим більше книг. Людина в інтернеті хоче отримувати саму суть, при цьому витрачаючи якомога менше часу і маючи можливість швидко знаходити необхідне і пропускати те, що під цей концепт не підходить.
Вступний текст
Ніхто не змушує вас дотримуватися традиційних принципів побудови роману, вивчених у школі. Але кілька вступних абзаців у вашій статті мають стратегічне значення. Саме вони дозволяють читачеві визначитися, чи заслуговує публікація на їхню увагу. І якщо немає чітко сформульованого вступу, який пояснює, про що йтиметься у статті і чому варто її прочитати, читачеві зазвичай простіше пропустити публікацію.
Точки входу
Так називаються всі ці пункти списків, абзаци, виділені жирним шрифтом та підзаголовки. Їх наявність та правильна організація обов’язкова у більшості статей, особливо, коли ті виходять достатньо об’ємними. Адже люди в інтернеті не читають все підряд, натомість, вони сканують інформацію.
Короткі параграфи
Раніше я вважав, що параграф повинен складатися з кількох (іноді – десятка) речень, але зараз переконався, що одне речення в параграфі часто саме те – що потрібно!
Спершу – суть!
Існують автори, які люблять заглиблюватися в деталі, писати довжелезні вступи і відтягувати момент переходу до суті. Та що там говорити, я й сам цим неодноразово грішив.
Така побудова статей відштовхує читачів, тому варто зосередитися на так званій моделі “інвертованої піраміди” – коли відразу у статті проголошується суть і всі найважливіші ключові факти, а вже потім все це “добро” розбирається до необхідного рівня деталізації. Ті читачі, яким будуть цікаві деталі, зможуть отримати їх. А ті, кому були важливі факти, отримають їх у першому абзаці і зможуть зайнятися чимось важливішим.
Більше лінків
Посилання це не лише цінний актив, який можна вигідно продати, але й чудовий інструмент для навігації (власне, він і задумувався, як інструмент для навігації, якщо ви раптом про це забули). Тому не шкодуйте посилання у своїх статтях. Ставте лінк завжди, коли можна підкріпити інформацію у статті посиланням на споріднений контент. Читачі будуть вам тільки вдячні.
Говоріть прямо
Не відходьте від основної теми і не заморочуйтесь “красотою” стилю. Ваше основне завдання, донести інформацію до читача. Говоріть прямо, так, як ви говорите, розмовляючи з товаришем!
Самые яркие, глубокие и острые цитаты на сайте Citatymix.org!
Не можете избавиться от курения? Попробуйте электронные сигареты киев – превратите вредную привычку в безвредный ритуал!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)