Спонсор публікації:
Профессиональное продвижение сайтов за рубежом – США, Англия, Канада, Австралия от компании SEOinUA
Мушу вам признатися, що я недолюблюю новинні сайти про інтернет саме через їх готовність перетворити на “сенсацію” практично будь-яку, навіть найдрібнішу зміну в сервісах так званої “трійки”: Google, Facebook та Twitter.
Google змінив колір панелі у одному із своїх сервісів. О Боже! Ця новина точно вартує того, щоб про неї написало 100 тисяч новинних сайтів. Facebook змінив шрифт свого логотипу. Про це повинен знати кожен! Давайте лайкати і ретвітити.
Приблизно з такою ж іронією я сприйняв вчорашню новину про кнопку Subscribe, яка з недавнього часу з’явилася в інтерфейсі найбільшої соціальної мережі. Новина про цю кнопку почала розповзатися мережею з небаченою швидкістю (навіть в українському інтернеті). Про неї не написав хіба що лінивий.
Я вже бачу вашу єхидну посмішку, мовляв: “Інших критикуєш, а сам пишеш про те саме!” Мушу визнати, що стосується кнопки Subscribe, я виявився неправий. Це нововведення дійсно суттєво змінює характер взаємодії людей всередині Facebook. Зараз поясню, яким чином.
Якщо відкинути можливості груп і сторінок у Facebook, то читати вашу стрічку новин могли тільки ваші друзі. При цьому користувач, якого ви хотіли читати, повинен був проявити аналогічне бажання, чи, попросту кажучи, додати вас у друзі.
Погодьтеся, такий спосіб взаємодії виглядає досить нелогічно. Чому, якщо хтось хоче читати мої оновлення, я зобов’язаний підписуватися до його стрічки? У більшості подібних сервісів (наприклад Twitter) все зроблено правильно. Ви можете “зафоловити” людину і читати її оновлення. При цьому вона не зобов’язана фоловити вас у відповідь.
Втім, мабуть останнім аргументом на користь введення у Facebook кнопки Subscribe став запуск Google+, де подібний функціонал існує з самого початку і працює саме так, як потрібно. Там ви можете додавати людей в кола в односторонньому порядку і бачити їхню публічну діяльність (в тому числі читати їх стрічку оновлень). Не дивно, що за кілька місяців існування G+ кількість людей, які додали мене в кола, у кілька разів перевершила кількість моїх друзів у Facebook.
Мабуть до Марка дійшло, що він створює своїм користувачам зайві незручності і буквально на днях у Facebook було реалізовано вже згадану кнопку Subscribe. Тепер, заходячи на профіль користувача Facebook ви маєте дві можливості:
- додати його до друзів;
- або просто підписатися на його стрічку оновлень.
При чому в першому випадку потрібно, щоб користувач підтвердив, що ви дійсно є друзями. А в другому випадку ніяких підтверджень не потрібно. Щоправда, для того, щоб всі охочі змогли підписуватися на ваші оновлення, ви повинні увімкнути таку можливість на спеціальній сторінці.
Як наслідок, всього за кілька годин з моменту запуску сервісу засновника Facebook Марка Цукерберга почало читати 1,9 мільйонів користувачів. Раніше кількість друзів обмежувалася п’ятьма тисячами. Різниця, як то кажуть, очевидна.
Тож самий час запросити всіх охочих підписуватися на мій профіль у Facebook (хоча можете просто додавати мене в друзі, я ще нікому не відмовив). Або, якщо вас цікавлять виключно новини “Української блогосфери”, – на сторінку цього блога.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)