Спонсор публікації:
Поисковое продвижение сайтов в Украине, России, США от SeoProfy
Нещодавно я згадував, що останнім часом ефективність біржі лінків Sape суттєво зросла. Втім, щоб ця система працювала максимально ефективно, потрібно правильно підготувати блог, на який ви будете її встановлювати, та вибрати правильні налаштування в самій біржі лінків.
Тож сьогодні я вирішив поділитися деякими “хитрощами” та принципами, які сам використовую при роботі з біржою лінків Sape. Сподіваюся, вони допоможуть підвищити прибуток бувалим користувачам. А новачкам – нарешті зареєструватися і почати роботу з цією системою.
Підготовка блога для роботи з Sape
Після реєстрації в Sape (чи Сапі, як називають її російські вебмайстри) не варто кидатися одразу встановлювати код і додавати сайт в систему. Передусім потрібно проаналізувати, які ж фактори найбільше впливають на прибуток. Адже саме вони визначатимуть, наскільки ефективною буде монетизація вашого сайту/блога.
Рівень вкладеності сторінок
Окрім стандартних критеріїв (PR, TИЦ) та факту входження вашого ресурсу до провідних каталогів (DMOZ, Яндекс Каталог), для Sape велике значення має “рівень вкладеності сторінок”.
Рівень вкладеності (у Sape позначається абревіатурою УВ – уровень вложенности) – це показник віддаленості конкретної сторінки сайту від головної сторінки. Сейп індексує і продає посилання тільки зі сторінок, які знаходяться не далі третього рівня вкладеності (тобто не далі, ніж у два кліки від головної). А це означає, що при поганій архітектурі кількість сторінок, з яких ви зможете продавати посилання, буде мінімальною.
У кожного сайту може бути тільки одна сторінка 1-го рівня вкладеності – це головна сторінка. Рекламні посилання тут коштуватимуть найдорожче, але й продати їх ви зможете всього кілька штук.
Сторінки 2-го рівня вкладеності – це сторінки, посилання на які знаходяться безпосередньо на головній. Якщо ви хочете, щоб ваш блог приносив максимальний прибуток у Сапі, вам потрібно максимізувати кількість сторінок 2-го рівня вкладеності. Найпростіший спосіб зробити це – обов’язково винести хмаринку тегів на головну. Адже кожен тег – це посилання на внутрішню сторінку.
Також вам не завадить плагін Page Navi (можете почитати про плагіни в моїй статті), який змінює стандартну схему старіших та новіших записів навігації WordPress на нормальне відображення сторінок. Цей плагін не тільки підвищить кількість сторінок 2-го рівня вкладеності, але й суттєво полегшить навігацію вашим сайтом для користувачів.
Як ви вже мабуть здогадалися, сторінки 3-го рівня вкладеності – це ті, посилання на які стоять зі сторінок 2-го рівня вкладеності. І це останній рівень, який індексується Сапою. Всі інші сторінки, які знаходяться більше, ніж у двох кліках від головної, не проіндексуються і участь у продажу посилань не братимуть. Саме тому правильна архітектура сайту має таке велике значення!
Кількість зовнішніх посилань
Другий важливий критерій, про який потрібно пам’ятати, працюючи з біржою лінків Sape – це кількість зовнішніх посилань.
Оптимізатори, які купуватимуть рекламні посилання на вашому сайті, через інтерфейс сапи зможуть бачити, скільки всього зовнішніх посилань є на сторінці. Зрозуміла річ, що сторінки з великою кількістю зовнішніх посилань виглядатимуть для рекламодавців куди менш привабливо, ніж ті, де кількість зовнішніх посилань мінімальна.
Перше, що варто зробити для мінімізації кількості зовнішніх посилань – це закрити всі лічильники і кнопочки тегами noindex та nofollow. У футерах деяких сайтів кількість подібних кнопочок може бути вражаючою, тому такий простий крок іноді дозволяє позбавитися левової частки зовнішніх посилань.
Другий крок – проаналізувати архітектуру вашого сайту і подивитися, яким ще чином можна зменшити кількість зовнішніх посилань.
Для визначення кількості зовнішніх посилань на сторінці я користуюся плагіном Seo Quake для Firefox. Він зручний тим, що окрім власне кількості посилань показує, які з них відкриті для індексації, а які – закриті.
Втім, будьте обережні взявшись за зменшення кількості зовнішніх посилань на своєму сайті. Не варто занадто захоплюватися подібною діяльністю. Мені відомі приклади, коли заради наживи люди закривали від індексації всі посилання на своїх блогах окрім, власне, рекламних. Така поведінка – чіткий сигнал для пошукових механізмів про те, що сайт створено виключно для продажі посилань. Як наслідок – песимізація пошукової видачі та зниження показників PR та ТІЦ.
Особисто я дотримуюся простого і дієвого принципу – всі посилання в тілі статті завжди відкриті для індексації, оскільки вони безпосередньо стосуються змісту і є релевантними. Також відкриті для індексації посилання у блогролі (тобто на проекти друзів). А от всілякі лічильники, кнопки та інші аналітичні інструменти можна з легкою душею закривати тегами noindex та nofollow.
Загалом, оптимальною для Sape кількістю зовнішніх посилань є не більше 10 зі сторінок 2-го та 3-го рівня вкладеності. Кількість посилань із головної сторінки може бути більшою.
Після того, як ви максимізували кількість сторінок 2-го та 3-го рівня вкладеності, а також мінімізували кількість зовнішніх посилань, сайт можна вважати готовим для додавання у Sape.
Сподіваюся, ця стаття була для вас корисною. Хочу також нагадати, що я завжди допомагаю своїм рефералам порадами та в межах своїх компетенцій відповідаю на їхні запитання, тому запрошую зареєструватися у Sape за допомогою мого реферального посилання.
Продовження статті читайте тут: “Встановлення коду Sape та вирішення можливих проблем” і тут Налаштування після додавання сайту в Sape.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Максимізуємо прибуток завдяки біржі лінків Sape. Частина 2: Встановлення коду та вирішення можливих проблем | Українська блогосфера ()