Спонсор публікації:
Хотите порадовать своего ребенка? Для развития лучше всего лего купить в киеве. Подарите малышу радость.
Автор фотографії:
Частина 1: Підготовка сайту до встановлення системи Sape
Частина 2: Встановлення коду Sape та вирішення можливих проблем
Відразу після того, як ви додасте сайт у систему, він з’явиться у панелі веб-майстра, а його опції стануть доступними для редагування, хоча рекламодавці зможуть купувати лінки тільки після перевірки модератором (яка зазвичай займає не більше доби).
Перше, що я раджу зробити, це виставити в налаштуваннях автоматичний режим продажі лінків. Це означає, що посилання відразу будуть з’являтися на вашому сайті без необхідності підтвердження з вашого боку.
При автоматичному режимі розміщення лінків варто включати всі можливі фільтри “поганих” слів, щоб на вашому сайті не з’являлися посилання на ресурси adult-тематики та різноманітні фарма-сайти. Втім, як показує мій досвід, подібні ресурси завжди полюють за дешевими посиланнями, тому, якщо ви виставите ціни у 1,5 – 2 рази вищі, ніж в середньому по системі, ніякі фарма-порно сайти посилань у вас не купуватимуть.
Кількість посилань, які я продаю з кожної сторінки, також низька – 3 посилання з головної сторінки та сторінок другого рівня вкладеності та всього 2 посилання зі сторінок 3-го рівня вкладеності.
Наступний крок – налаштування цін. Перш, ніж ви зможете до нього приступити, потрібно дочекатися індексування сайту (Сапа, як відомо, індексує тільки сторінки 1, 2 та 3-го рівнів вкладеності). Процедура індексації залежить від розміру вашого сайту і займає від 10 хвилин до кількох годин.
У вкладці “керування цінами” вам запропонують встановити ціну лінків зі сторінок всіх рівнів вкладеності та всіх категорій PR, орієнтуючись на середню ціну по системі. Ось як це виглядає на практиці:
Перше число показує рівень вкладеності сторінки. Друге число – PR сторінки. Орієнтиром для вас може виступати стовпчик “середня ціна по системі”, який показує, яку ціну виставляють за подібні сторінки інші вебмайстри. Як бачите, я завжди виставляю як мінімум у півтора рази вищу ціну, ніж в середньому по системі. А за найдешевші сторінки третього рівня вкладеності з нульовим PR ціна на моєму сайті у два з половиною рази вища, ніж в середньому по системі. При цьому лінки у мене розбирають доволі активно.
Я не знаю в чому секрет того, що не зважаючи на завищені ціни, рекламодавці все ж купують посилання. Мені хотілося б вірити, що причина полягає у високій якості ресурсу. Та як би там не було, я завжди раджу ставити ціни вищими, ніж в середньому по системі, тому що так ви заробите більше грошей за ту саму кількість посилань, а по-друге – позбавитесь від багатьох неякісних рекламних лінків (як відомо, неякісні посилання продають жадібні рекламодавці).
Ось це і все. Якщо ви все зробили правильно, то після перевірки модератором ваш сайт стане доступним у системі і почне приносити перші гроші з продажу рекламних лінків.
Сподіваюся, стаття була для вас корисною. Ви можете задавати питання щодо роботи з Sape у коментарях. А якщо ви зареєструєтесь за моїм реферальним посиланням, то можете розраховувати на додаткову допомогу у вивченні системи.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)