Спонсор публікації:
Вас интересует продвижение англоязычных сайтов? Обратитесь к лучшим специалистам по продвижению!
Востаннє про просування свого ігрового порталу в контексті пошуку хороших зворотніх посилань я писав майже два місяці назад. Прошу вибачення за затримку у тих, кому ця тема цікава. Причина настільки ж проста, наскільки й банальна. Справа в тім, що зараз практично весь свій вільний час я присвячую розробці нової гри.
Тож до ігрового порталу, а також своєї нової ідеї створення англомовного блога я вирішив повернутися після того, як закінчу розробку поточної гри. Інакше існує ризик взагалі ніколи і нічого не закінчити.
Втім, спостерігаючи за статистикою порталу, я помітив доволі цікаву річ, яка, можливо, здатна пояснити, чому ж англомовний (чи правильніше сказати – світовий?) сегмент інтернету настільки привабливий.
За останні два місяці я зовсім не займався просуванням порталу і лише підтримував його новими іграми. Щоб було зрозуміліше, скажу, що пошук та розміщення п’яти ігор займає не більше 2-3 годин на тиждень.
Щоденна відвідуваність порталу за два місяці досягнула майже 100. Інакше кажучи, ігровий портал, практично без жодних зусиль з мого боку, наздогнав за цим показником блог про Флеш та ActionScript 3 – дворічний ресурс, який активно (нехай і не так часто) наповнюється глибокими і детальними статтями. Відчуваєте, куди вітер віє?
Але далі – цікавіше.
Порівнюємо інші показники трьох моїх блогів та ігрового порталу за даними Google Analytics (всі дані за останній місяць):
- Блог Ярослава Федорака (показник відмов 82%; кількість переглянутих сторінок одним відвідувачем 1.4; середній час перебування на сайті 1 хв. 16 сек.)
- Українська блогосфера (показник відмов 73%; кількість переглянутих сторінок одним відвідувачем 1.7; середній час перебування на сайті 1 хв. 35 сек.)
- Блог про Флеш та ActionScript 3 (показник відмов 66%; кількість переглянутих сторінок одним відвідувачем 2.3; середній час перебування на сайті 3 хв. 22 сек.)
- Ігровий портал Jar of Games (показник відмов 48%; кількість переглянутих сторінок одним відвідувачем 3.1; середній час перебування на сайті 3 хв. 38 сек.)
Чесно кажучи, я був трішки шокований цією статистикою.
За трьома ключовими показниками англомовний ігровий портал доволі суттєво обійшов всі мої україномовні блоги. І якщо з особистим блогом все зрозуміло – на те він і нетематичний, щоб мати високий показник відмов та низьке співвідношення хостів до хітів – то за “Українську блогосферу” мені просто прикро. З блогом про флеш не все так погано, але й не настільки добре, як в ігрового порталу.
Факторів тут може бути декілька. Передусім, думаю, це те, що флеш-ігри більш “привабливий” для масового користувача продукт, ніж публікації у блогах. По-друге, сама по собі специфіка ігор полягає в тому, що люди проводять за ними більше часу. Але факт залишається фактом. Англомовний ресурс, на який я практично не витрачав часу, має кращі показники, ніж блоги, на які ресурсів витрачається в рази більше.
Цікаво, що буде, коли я візьмуся за активне просування…
Желаете знать больше о торговле. Электронные торги и аукционы России для украинских компаний – специфика российского законодательства для украинцев!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)