Спонсор публікації:
Цените свое здоровье? Купите фильтры для воды в киеве – ведь чистая вода – это жизнь.
Надзвичайно цікавою статистикою розвитку інтернету та соціальних медіа в Україні поділився Гліб Вишлінський, представник дослідницької компанії GFK в рамках Microsoft Blogfest 2011. І хоча в звіті компанії немає інформації, яка стосуються безпосередньо української блогосфери, все ж думаю, вам, як і мені, буде цікаво ознайомитися з деякими цифрами.
Отже, за даними GFK кількість інтернет-користувачів України станом на третій квартал 2011 року досягнуло 12 мільйонів. Це на чверть більше, ніж у минулому році і у два рази більше, ніж показники “докризового” 2008-го.
Варто також відзначити, що йдеться тільки про користувачів, які на момент дослідження досягнули 16-річного віку. Отже загальна кількість інтернет-користувачів в Україні наразі ще більша.
Цікаво те, що українська інтернет-аудиторія сьогодні росте значною мірою за рахунок старших людей (темпи приросту серед користувачів віком від 60 років досягнули 371%) та мешканців невеликих міст (найвищий показник у містах з населенням до 50 тисяч – 152%).
Знаково, що сьогодні основним місцем використання інтернету все частіше стає “рідна домівка” і все рідше – робота. Якщо у 2007-му році лише 38% респондентів мали змогу користуватися інтернетом вдома, тоді як на роботі ним користувалося 29%, то сьогодні частка людей, які використовують інтернет вдома зросла до вражаючих 79%. При цьому людей, для яких основним місцем використання інтернету залишилася робота стало набагато менше – всього 11%.
Майже 50% респондентів використовують інтернет “з неробочими цілями” протягом більш, ніж 10 годин на тиждень. При цьому основною метою використання інтернету для 46% користувачів (а це 5,5 мільйона українців) є соціальні мережі. Більш “затребуваною” є тільки можливість користуватися електронною поштою. Про неї говорить 51% користувачів.
Для порівняння, менш, ніж три роки назад соціальні мережі цікавили всього 13% українських інтернет-користувачів. Вражаючий приріст, чи не так?
До речі, можливість спілкування у чатах, форумах та блогах сьогодні є пріоритетом всього для 14% користувачів, що не набагато більше, ніж у 2008-му році, коли аналогічний показник складав 11%.
Найбільше українських користувачів інтернету зареєстровано в трьох соціальних мережах: вКонтакті, Однокласники та Facebook (72%, 63% та 58% відповідно). Несподіванкою для мене стала кількість українських користувачів у ще одній менш популярній соцмережі Мой Мир – аж 48%. Для порівняння у Twitter та Google Plus зареєстровано всього 16% та 10% від загальної кількості українських користувачів.
Останній на сьогодні графік, яким хотілося б поділитися – це популярність соціальних мереж з прив’язкою до віку респондента. Тут дані досить закономірні. вКонтакті, Facebook, Twitter та Google Plus найбільш популярні серед населення віком до 25 років, тоді як Мой Мир та Однокласники – серед людей віком від 26 і старших.
Повний звіт дослідження можна переглянути тут.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Кількість постійних користувачів інтернету в Україні досягнула 17 мільйонів | Українська блогосфера ()