Ще у 2009-му році Rand Fishkin розмістив на блозі SeoMoz статтю про те, як створювати контент, привабливий для репостингу та накопичення великої кількості зворотніх посилань. Ця стаття не тільки не застаріла, але й, з появою нових соцмереж та способів просування, стала ще більш актуальною.
Тому я вирішив зберегти цей перелік в архівах “Української блогосфери”. В першу чергу для себе, але впевнений, що поради будуть корисними для більшості блогерів:
- Орієнтуйте контент на тих, хто схильний до його розповсюдження.
- Винагороджуйте тих, хто ділиться вашим контентом з іншими (іноді простої подяки буває достатньо).
- Оберіть тему, з якою читачі будуть себе асоціювати.
- Пишіть якомога краще.
- Вигадайте заголовок, який привертатиме увагу.
- Використовуйте ілюстрації/графічні зображення.
- Не обмежуйтесь донесенням інформації – провокуйте дискусію.
- Використовуйте списки/короткі абзаци.
- Не публікуйте довгі статті (за винятком випадків, коли великий розмір повністю виправданий надзвичайно цінним змістом).
- Просіть друзів розповсюджувати ваш контент у соцмережах.
- Виберіть найкращий час для публікації (середина дня).
- Проведіть своє власне дослідження ключових слів.
- Не забувайте посилатися на блоги та сайти, від яких ви очікуєте зворотніх посилань.
- Потурбуйтеся про те, щоб URL вашої публікації був коротким.
- Не переслідуйте у статті комерційного інтересу.
- Запропонуйте прості способи поділитися вашим контентом (кнопки лайк, ретвіт тощо).
- Розвивайте свою власну спільноту (соціальну мережу).
- Дозвольте людям дізнатися про вас більше (обов’язково розмістіть на блозі інформацію про себе).
- Використовуйте перевірені формати статей (“how to”, статті-списки тощо).
- Уникайте кліше (не публікуйте те, що публікувалося десятки тисяч разів до вас).
- Будьте готовими до провалу (не розчаровуйтесь, якщо ваша стаття не досягнула бажаної популярності, краще візьміться за наступну).
Оригінал статті англійською мовою: 21 Tips to Earn Links and Tweets to Your Blog Post
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Мережеві цікавинки, vol. 2 ()