Пам’ятаєте, у статті про можливості WordPress я обіцяв показати свій новий англомовний проект про розробку флеш ігор, як тільки він запуститься. Знайомтесь: The Gamest. Контенту на сайті поки що дуже мало, оскільки проект тільки-но почав своє існування, але сподіваюся, що мені вистачить сили та натхнення, щоб регулярно публікувати статті.
Основний викликом для мене стала, звісно ж, мова. Хоч я досить вільно читаю англомовні публікації, а останнім часом навіть дивлюся англомовні відео без особливого дискомфорту, та все ж до носіїв мови мені ще дуже і дуже далеко. Тому одразу перепрошую за “грамотність” і буду дуже вдячний, якщо знайшовши на сайті помилку, ви надішлете її на мою пошту jarofed(at)gmail.com. Сподіваюся, регулярне ведення сайту допоможе суттєво підвищити мовний рівень.
Старт проекту по-суті приурочений до виходу нової гри When I Was Young, про яку я згадував і тут, і на своєму блозі про флеш. Буквально тиждень назад гра нарешті знайшла свого спонсора і, сподіваюся, найближчим часом відбудеться її реліз для широкої аудиторії. А оскільки це вже третя моя гра – все гостріше постає необхідність створити щось на зразок портфоліо. По суті проект The Gamest візьме на себе цю функцію – тобто там буде можливість пограти у всі мої флеш-ігри.
Але як затятий блогер, я не міг обмежитися тільки іграми. Звісна річ – в рамках проекту я створив The Gamest Blog, в якому ділитимуся історією розробки ігор та публікуватиму деякі хитрощами ігрового дизайну, програмування та створення графіки.
Для читачів “Української блогосфери” проект The Gamest може бути цікавий в першу чергу тим, що це доволі складний сайт з кількома різними розділами та типами контенту, повністю створений на WordPress. В будь-якому випадку я сподіваюся, що серед постійних читачів цього блога знайдуться люди, які цікавляться флеш-іграми. Запрошую підписуватися на RSS, лайкати у Facebook та ретвітити у Twitter-і найігровіший проект.
P.S.: До речі, слоган нового сайту: “Game, Gamer, The Gamest”.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Нарешті відбувся реліз моєї гри When I Was Young | Українська блогосфера ()