За підтримки:
Якісне фото з допомогою Canon 5D Mark III – фотоапарат для справжніх професіоналів!
Приблизно рік назад я писав статтю “Що повинен розуміти бізнес в епоху веб 2.0“, в якій наводив приклад житлового комплексу “Паркові озера“, та пояснював чому сучасному українському бізнесу варто орієнтуватися на відкритість. Оскільки я продовжую уважно стежити за процесом будівництва та діями забудовника “Інтергал-Буд” (ІГБ), то можу поділитися своїми спостереженнями.
На ранніх етапах будівництва ІГБ багато працювала над створенням іміджу відкритої компанії. Чого вартувала одна лише публічна участь представників відділу продажу у інтернет-форумах, де обговорювалися “Паркові озера”. І мусимо визнати – відкритість компанії зіграла їй на руку: у той непростий для ринку нерухомості час ІГБ вдалося запустити конвеєр продаж і залучити чималу кількість інвесторів.
Втім, через деякий час стало очевидно, що компанія не збирається виконувати деякі із обіцянок інвесторам. Першою “тривожною ластівкою” стала заміна декоративної плитки у міжквартирних коридорах на більш дешеву та менш презентабельну штукатурку. Другим фактом, який також обурив інвесторів – стала відсутність прямого проходу до парку, який також обіцяли зробити до здачі будинків в експлутацію. А після початку оглядів квартир інвесторами було знайдено десятки дрібних і не дуже дрібних огріхів, починаючи з нерівно поклеєних шпалер і закінчуючи дірами в стінах та некоректною роботою витяжки.
Вразило те, що компанія, яка початково орієнтувалася на відкритість, завдяки чому отримала значну конкурентну перевагу, вирішила повністю змарнувати цей ресурс довіри. Замість того, щоб прозоро вирішити проблемні питання, зіткнувшись із першими скаргами щодо якості будівництва, ІГБ вирішила перейти до більш закритої політики.
Так, восени минулого року із сайту “Паркових озер” зникли ціни квартир. Тепер, щоб дізнатися про вартість та наявність квартир, потрібно телефонувати або їхати у відділ продажу. Дивне рішення в епоху інтернету та цифрових технологій. Але, вочевидь, так простіше вводити в оману споживача чи пропонувати “унікальні” умови.
А кілька днів назад на сайті з’явилася унікальна “новина”: “З 23 квітня 2012 року умови довгострокової розстрочки… буде змiнено! Детальну iнформацiю щодо нових умов розстрочки дiзнавайтесь у вiддiлi продажу“. Я от думаю, і ніяк не можу здогадатися, в чому полягає сенс офіційного сайту компанії, якщо все інформування клієнтів зводиться до одного: “звертайтеся до відділу продажу”.
А може компанія не винна? Адже справді, навіщо витрачати час та зусилля на клієнтоорієнтованість, якщо “і так купують”? Тим більше, якщо об’єктивно оцінити ринок київських забудовників, то навіть зі всіма своїми проблемами ІГБ залишається на ньому однією із найкращих компаній.
Воспользуйтесь услугами лучшего дилингового центра, если желаете узнать больше об интернет-трейдинге!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)