Спонсор публікації:
Обрадуйте своего ребенка. Свогдите его в магазин товаров для детей “У Мишутки”.
Вам нужно обратить внимание на игровые автоматы играть, если вы считаете себя азартным человеком.
Ця коротка стаття, можливо, буде корисна для тих, хто тільки збирається створити свій блог чи створив зовсім недавно. В ній я хотів би застерегти початківців від однієї із найбільш розповсюджених помилки: бажання швидко заробити.
Це дійсно дуже серйозна проблема, яка притаманна багатьом блогерам. Саме вона є основною причиною “засмічування” інтернету копіпастом. Але головне – саме через бажання швидко заробити, а потім – усвідомлення, що це неможливо, так багато блогів “гинуть” в перші місяці їх існування.
Я більш, ніж впевнений, що вам також неодноразово доводилося стикатися з блогами, які ще не мають кінцевого дизайну, але вже щільно завішані рекламою різних типів та форм. Чи варто говорити, що такі “потуги” не приведуть до бажаного результату. Спершу трафік – потім реклама.
З бажання швидко заробити випливає ще одна проблема, яка за своєю суттю виявляється навіть більш глибокою, ніж перша: автор вибирає тему для блога, орієнтуючись тільки на те, наскільки вона буде прибутковою, і повністю ігноруючи власні інтереси. Наприклад, вважається, що блог про гроші, бізнес і т. п. буде більш прибутковим, ніж конкуренти.
Наслідком вибору теми, яка орієнтується тільки на прибуток, є практично миттєве вигорання і смерть блога. І логіка тут проста. Автор мислить приблизно наступним чином: “Мені не подобається ця тема, але я готовий потерпіти заради швидких грошей”. А оскільки перша аксіома блогінгу стверджує, що швидких грошей не буває, то автор розчаровується і зрештою – покидає блог на тему, яка не цікавить його особисто.
Натомість, блог, створений для душі, на кілька порядків більш життєспроможний, оскільки його підживлює внутрішня мотивація і натхнення автора.
Я розумію, що це досить очевидні речі, та все ж досить багато людей все ще мислять категоріями заробітку, коли планують створити блог. Не дивно, що у них нічого не виходить.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)