Спонсор публикації:
Болит спина во время поездки? Лучшее решение – массажная накидка Casada для автомобильных кресел!
Продовжуючи тему пошукових алгоритмів, піднятих у попередній статті, я хотів би поділитися цитатою з інтерв’ю Джиліан Мьюсіг (Gillian Muessig), президента всесвітньо відомої компанії SEOmoz. Джиліан відвідає Київ у травні цього року. І перед своїм приїздом вона люб’язно погодилася дати інтерв’ю сайту Searchengines.ru, уривок з якого видався мені вартим перепублікації.
Ось що говорить Джиліан про пошукові алгоритми Google:
Панда існує для того, щоб зменшити кількість низькоякісного (чи заспамленого) контенту. Пінгвін – для ідентифікації переоптимізації вебсайтів.
Для боротьби з наслідками Панди вебмайстрам потрібно переглянути якість свого контенту та його оригінальність; використовувати тег rel=canonical для визначення оригінальності контенту на власному сайті; використовувати schema для надання інформації про те, до якого типу належить сайт (магазин, дослідницька організація та ін). Окрім того потрібно перевіряти, чи не був ваш контент скопійований та опублікований на інших сайтах. Для боротьби з плагіаторами варто використовувати вже згаданий тег rel=canonical.
Тематики потрібно освітлювати ширше та глибше. Не зловживати перечисленням ключових слів у тексті. Писати як Толстой чи Чехов: використовувати синоніми, включаючи слова, які часто використовуються для обговорення ваших ключових виразів.
Наприклад, якщо ви говорите про собак, обговорюйте породи, харчування, вигул в парку, ланцюги та ошийники – що завгодно, що ви можете вигадати, щоб вивести дискусію за рамки простого “купіть у мене собаку”.
Для боротьби з Пінгвіном потрібно переглянути структуру зовнішніх посилань. Невелика кількість посилань з доменів із високим PR переважить велику кількість посилань із сайтів з низьким PR.
Ключові слова повинні використовуватися не більш, ніж у 50% анкорів зовнішніх посилань – в іншому випадку це виглядатиме неприродньо (як спам). Значна частина якірних текстів повинна складатися із назви ваших брендів. Невелика частина – повинна бути представлена випадковими виразами на зразок “клікніть тут” чи “дивіться на сайті”.
Абсолютна більшість посилань повинна розміщуватися на ресурсах схожої тематики, тобто тих сайтів, які мають безпосередній стосунок до послуг чи товарів, які ви продаєте. Якщо ви продаєте шампунь – то посилатися на вас і рекомендувати ваш сервіс повинні сайти перукарень та салонів краси.
Основна ідея полягає в тому, щоб шукати способи створення раціонального та природнього профіля посилань.
Делаете ремонт? Поменяйте смеситель для ванны на новый Zegor.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)