Спонсор публікації:
Потрібно оновити технічний арсенал? Завітайте у USB – магазин комп’ютерної техніки!
Я завжди був палким прихильником концепції, що хороший блог просуває себе сам. І я до сих пір дотримуюся точки зору, що саме корисність та цікавість ваших публікацій для читача, на 90% визначає успіх вашого блога.
Втім, наскільки б якісними не були ваші статті, це не матиме жодного значення, якщо читачі не зможуть їх знайти серед засилля інформації в інтернеті. Тому можу вам зі впевненістю сказати, що просування та маркетинг мають дуже велике значення.
Я знаю чимало блогерів, які регулярно публікують хороші статті, але практично не докладають зусиль для їх просування. Не дивно, що їхні блоги читає куди менше людей, ніж могло б.
Серед західних блогерів панує переконання, що кількість маркетингового контенту (гостьових публікацій) до статей у блозі повинна бути 1 до 1, а співвідношення часу, витраченого на просування та маркетинг до всіх інших видів діяльності повинно бути 80 до 20.
Я дозволив би собі посперечатися з останнім, оскільки досі вважаю, що саме письмо було й залишається основним видом діяльності хорошого блогера, але загалом мушу погодитися, що і маркетинг також дуже важливий.
Публікація одного гостьового поста на кожну статтю, яку ви розміщуєте у своєму блозі може виявитися ідеальним способом вибудувати власну аудиторію. А в деяких випадках є сенс витрачати до 50% чи навіть 60% свого часу саме на просування вже опублікованих статей, щоб про них дізналося якомога більше потенційних читачів. Зрозуміла річ, що робити це варто тільки за виконання першої обов’язкової умови – наявності на вашому блозі унікального, корисного і надзвичайно якісного контенту. А інакше відвідувачі просто не будуть перетворюватися на постійних читачів.
Особливо важливе просування для молодих блогів, після публікації у них 5 – 10 перших статей, щоб відвідувачам було на що звернути увагу. Зосередьтесь на створенні контенту, який буде вартий того, щоб його просували і навіть зможе стати вірусним. Як приклад, можу навести останню статтю на своєму особистому блозі “10 звичок щасливих людей“. Відразу після публікації статті відвідуваність блога зросла втричі, а сама стаття набрала рекордну для особистого блога кількість ретвітів та лайків.
Якщо у вас є такий пост – приділіть трохи часу, щоб про нього дізналося якомога більше людей: напишіть гостьові пости в інші блоги, опублікуйте інформацію у Twitter та Facebook, дайте знати про пост вашим колегам блогерам, зробіть e-mail розсилку…
Коли ваш блог набуде певної популярності і у нього сформується коло постійних читачів, можна буде трохи більше зосередитися власне на створенні контенту і трішки менше – на просуванні. Але повністю від маркетингу відмовлятися ніколи не варто.
Хороший контент просуває себе сам. Це щира правда! Але в такому людному і перевантаженому інформацією місці, як інтернет, хтось повинен надати перший імпульс майбутній сніговій лавині. І це можете бути тільки ви!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)