Інтернет-знайомства вже зовсім не такі, якими вони були раніше. Як і більшість речей в Інтернеті, вони неминуче змінюються і вдосконалюються по мірі розвитку технологій. Останнім часом на ринку спостерігається відхід від більш традиційних сайтів, таких як Match.com та eHarmony, на користь нових соціальних сайтів знайомств, наприклад, Badoo і Skout. Одним із технологічних досягнень, які вплинули на зміну тенденцій в сфері інтернет-знайомств, є можливість визначити географічне місце знаходження іншого користувача.
Географічне місце знаходження є важливим елементом для сайтів знайомств, оскільки багато користувачів бажають зустрітися з людьми зі свого регіону, а не з тими, які знаходяться за сотні кілометрів. Через це функції геолокації дедалі частіше стають стандартним елементом додатків веб-сайтів знайомств. Ідея полягає в тому, що користувачі, які мають можливість вказувати своє географічне положення та бачити інших користувачів, які перебувають поблизу, матимуть більше шансів на контакт у реальному житті.
Поширення геолокаційних додатків, які дозволяють визначати місце знаходження користувача за допомогою його мобільного телефону, підтверджує, що тенденція знайомитися на підставі спільних інтересів поступається тенденції знайомитися за місцем знаходження. Такі мобільні платформи, як iPhone і Android, є ідеальним рішенням для сучасних інтернет-знайомств. Усі нові сайти знайомств — Mamboo, Skout, AreYouInterested, TheComplete.me, Zoosk і Badoo — пропонують iOS-додатки. Серед цих соціальних мереж Badoo має один із найвищих темпів зростання кількості користувачів. Такому зростанню сприяв доступ до сайту з мобільних телефонів.
Badoo доступний у вигляді додатків для платформ Android, Blackberry, iPhone і Facebook. Він дозволяє своїм користувачам використовувати систему позиціонування, наявну в їх телефонах, для пошуку інших користувачів цього сайту, які знаходяться поблизу. Користувачі Badoo можуть повідомляти про своє місце знаходження, де б вони не були — це може стати ідеальним варіантом для людей, охочих познайомитися з тими, хто їм сподобався або з ким вони мають сумісність, під час фестивалів, спортивних ігор, на відпочинку чи навіть на вечірці у своєму рідному місті.
Можна зрозуміти, чому дехто остерігається повідомляти про своє місце перебування, наприклад, людям, з якими вони не бажають зустрічатися, тому Skout, наприклад, має локаційний додаток із вбудованим сервісом попереджень. Він попереджає користувачів про будь-який небажаний контакт. Функції, які включають приватний доступ до блогу та приватний чат, дозволяють користувачеві контактувати тільки з тими людьми, з якими вони хочуть познайомитися.
Зростаюча популярність геолокаційних сервісів інтернет-знайомств є результатом об’єднання попиту і технологічного прогресу. Геолокаційні додатки сприяли виникненню та розвитку нових соціальних сайтів знайомств, а тепер стали невід’ємним елементом знайомств через Інтернет. Match.com і їх традиційні колеги також почали пропонувати додатки, але поки що без функцій визначення місця знаходження. Серед причин, які наводяться на виправдання цього, зазначається, що вони вважають, що їх користувачі не хочуть, щоб з ними знайомилися, наприклад, в супермаркеті, де вони можуть бути без макіяжу, і що вони є прихильниками традиційних способів інтернет-знайомств.
Невідомо, чи зміниться цей підхід у майбутньому, проте очевидно, що геолокаційні сервіси інтернет-знайомств — це ще один продукт технологічного поступу, який, скоріше за все, стане важливим елементом майбутнього інтернет-знайомств. Люди все частіше використовують телефони для того, щоб користуватися додатками, ніж розмовляти з іншими людьми. І нічого із цим не вдієш. Геолокаційні додатки таких компаній як Foursquare спочатку використовувалися для того, щоб повідомляти друзям про своє місце перебування. Потенціал цього додатку не залишився непоміченим у світі інтернет-знайомств, і тепер відмовитися від нього буде неможливо.
Огляд розміщено на правах реклами.
Про автора: Александру Ротару — фахівець із інтернет-маркетингу, спеціалізується на соціальних мережевих сервісах та інтернет-технологіях і комунікації. Впродовж кількох останніх років Александру співпрацює з багатьма галузевими виданнями, для яких він пише статті та посібники з маркетингу. Слідкуйте за ним у Твітері: @L24alexr
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)