Спонсор публікації:
Блог про SEO и поисковый маркетинг – SeoProfy.net
Выходные для отдыха, а не для уборки! Клининговая компания УкрБлеск – уберет вместо вас.
Нещодавно я проаналізував найбільш якісні блоги у своєму рідері та спробував визначити їх спільні риси. Перелік ознак, який вийшов в результаті цієї вправи, може слугувати своєрідним дороговказом для блогерів-початківців. Звісно, я не ризикну стверджувати, що ці риси є універсальними, але принаймні для мене саме вони характеризують по-справжньому цікавий та якісний блог.
- Якісний контент. Хоча про важливість якісного контенту писалося дуже багато, до сих пір залишається проблемою знайти блог, який би повністю відповідав цьому критерієві. Коли мені це вдається – я щасливий!
- Вміння “виділитися з натовпу”. Блогами сьогодні вже нікого не здивуєш. Авторами стає все більше та більше людей. Не дивно, що частенько їхні блоги схожі один на одного як дві краплі води. Тож вміння “вирізнитися” часто стає критерієм по-справжньому якісного блога.
- Персональність. Найкращі блоги завжди глибоко “особисті”, навіть якщо за формою вони тематичні.
- Легкі для сприйняття. Якісним блогам притаманний витриманий стиль, який дуже легко і приємно вкладається у свідомість читача. Окрім того автори таких блогів товаришують із граматикою та пунктуацією, що тільки збільшує задоволення від читання.
- Тільки головне. В хороших блогах немає “води”. Автори повністю концентруються на головному – найцікавішому для читача. Втім, це зовсім не означає, що статті неодмінно повинні бути короткими. Дуже часто найпотужніше інтелектуальне та емоційне задоволення я отримую від статей, які займають багато сторінок. Головне, щоб за розміром статті не приховувалася повна відсутність змісту.
- Пристосовані для сканування. Стаття на екрані повинна легко “скануватися“. Досягнути цього можна, використовуючи короткі абзаци, підзаголовки, жирні та курсивні шрифти, а також нумеровані переліки (там, де це доречно). Основна мета – допомогти читачеві за мінімальну кількість часу оцінити, чи справді стаття варта його уваги.
- Взаємодія з читачами. Хороший автор не лише знає своїх читачів та розуміє їх, але й комунікує з ними, звертаючись через статті та спілкуючись у коментарях. А ще він пам’ятає – що спільнота – його найцінніший актив.
- Регулярність. Хороший блог – живий блог. Особисто я дуже засмучуюсь, якщо контент на моїх улюблених блогах з’являється рідше, ніж один раз на тиждень. А є й такі, що оновлюються раз на місяць, хоча я з радістю читав би їх щоденно.
- Доцільність публікацій. Може здатися, що цей пункт суперечить попередньому, хоча насправді ніякого конфлікту між ними немає. А справа в тім, що іноді в гонитві за частотою публікацій автори починають писати “на автоматі” чи й взагалі – копіювати контент зі споріднених за тематикою блогів. Такі статті рідко несуть хоча б якусь цінність для читача і більше шкодять блогові, ніж підтримують його. Тому краще від них відмовитися.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)