Спонсор публікації:
Если нужно написать сочинение Тарас Бульба Остап и Андрий, заходите на сайт Schooltask.
Чи задумувалися ви, в який період дня краще публікувати контент у Facebook та Twitter, щоб досягнути найкращого рівня залученості? Сервіс посилань bit.ly провів дослідження і визначив, в який момент ваші пости мають шанс отримати максимальну кількість кліків.
Як виявилося, користувачі Твіттера найбільш активно клікають на посилання в період з 13 до 15 години з понеділка по четвер. Більш детальна інформація представлена на графіку нижче:
Як бачите, найбільш ефективно публікувати контент у Twitter відразу після обіду. Вочевидь, саме в цей момент офісні працівники повертаються за свої комп’ютери з повними шлунками, і їм хочеться трішки розважитись, перш ніж знову братися до роботи.
Аналізуючи наведений вище графік можна також прийти до висновку, що якщо не йдеться про надтермінові новини, краще утриматися від твітів з важливим для вас контентом після 20.00, а в п’ятницю – після 15.00.
Максимальний трафік у Twitter триває в період з 9.00 до 15.00 з понеділка по четвер. Але пам’ятайте, що в такий час ваш твіт ризикує зіткнутися із серйозною конкуренцією з боку інших твітів, автори яких також сподіваються отримати максимум кліків.
Ситуація із Facebook дуже схожа на Twitter за кількома незначними винятками:
Як бачите, користувачі фейсбука найбільш активно клікають на посилання о 15-тій годині в середу. На найвищий же трафік можна розраховувати у будні дні (крім п’ятниці) в період з 11-ї до 16-ї години.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)