Спонсор публікації:
Хотите более уютный город? Перила из нержавейки в местах общего пользования делают город лучшим!
Нещодавно сервіс Pingdom, про який я колись вже згадував в контексті інструментів для вимірювання аптайму сайтів, провів цікаве дослідження, проаналізувавши демографію соціальних мереж. На жаль наведені дані відображають ситуацію тільки у США, але на них все одно варто глянути.
Дослідження Pingdom охопило фактично всі відомі соцмережі та спільноти: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Tumblr, Reddit, Hacker News, Slashdot, Github, Stack Overflow, Orkut, Quora, WordPress.com, Blogger, Flickr, Myspace, Tagged, Hi5, LiveJournal, Yelp, deviantART, StumbleUpon, Goodreads та Last.fm. До цього переліку не потрапила хіба що соціальна мережа Google+, тому що Ad Planner (інструмент, яким користувалися дослідники із Pingdom) не має доступу до цього сайту.
Загальний віковий розподіл серед користувачів соціальних мереж
Більше половини користувачів перелічених вище сайтів та спільнот – люди віком від 25 до 44 років. Цікаво те, що користувачів вікової категорії 45 – 54 роки більше, ніж молоді від 18 – 24 (стереотипи підказують нам, що повинно бути навпаки).
Діти у США соціальними мережами практично не користуються. Можливо це пов’язано з тим, що в багатьох сервісах забороняється створювати облікові записи особам, які не досягнули повноліття. Це, звісно ж, навряд чи означає, що діти дійсно не сидять у соцмережах. Швидш за все вони просто “завищують” свій вік при реєстрації.
Віковий розподіл за сайтами
Віковий розподіл за сайтами, як на мене, один із найцікавіших. Можна визначити, які соціальні мережі більш “молодіжні”, а якими користуються переважно старші люди.
Для мене стало несподіванкою, що наймолодша аудиторія тусується на deviantART – майже половина його користувачів ще не досягнула 24 років. До молодіжних соцмереж також входять:
- Hacker News – 69% ще не досягнули 35 років;
- Github – 60% ще не досягнули 35 років;
- Reddit – 58% ще не досягнули 35 років.
Що стосується дорослої аудиторії – то тут лідер цілком очевидний і закономірний – LinkedIn. А ось кілька інших сайтів для більш дорослої аудиторії:
- Facebook – 65% користувачів старші 35 років;
- Pinterest – 63% користувачів старші 35 років;
- Twitter – 55% користувачів старші 35 років.
Середній вік аудиторії соціальних мереж
На графіку, який наведено нижче, зображено середній вік користувачів соціальних мереж.
Ця картинка майже повністю відображає результати попередньої. Цікаво те, що середньому користувачу соцмереж 37 років, а також те, що Facebook-ом користується здебільшого доросла аудиторія. В переліку соцмереж із найстаршою аудиторією він займає почесне 3-тє місце, поступаючись тільки LinkedIn-y та ще одній американській бізнес-соцмережі Yelp.
Статевий розподіл
Абсолютну і беззаперечну першість у статевому розподілі серед користувачів соціальних мереж ведуть жінки.
Жінки домінують на 17 із 24 сайтів, а чоловіки складають більшість лише в таких соцмережах та спільнотах, як Quora, Reddit, Orkut, Github, Stack Overflow, Hacker News та Slashdot. При цьому найбільш “чоловічим” виявився Slashdot (87% чоловіків), а найбільш “жіночим” – Pinterest (79% жінок).
Серед користувачів Facebook та Twitter всього 40% чоловіків і 60% жінок.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)