Спонсор публікації:
Любая корпусная мебель на заказ.
Дехто з читачів “Української блогосфери” вже знайомий із моїм англомовним проектом The Gamest, в рамках якого я розповідаю про сферу флеш-ігор та досвід розробки ігрових проектів. Оскільки часу на його розвиток у мене, на жаль, практично немає, то й відвідуваність протягом кількох останніх місяців трималася на рівні 20-30 щоденних “хостів”.
Втім, кілька тижнів назад трапилася подія, яка посприяла стрімкому зростанню трафіку на The Gamest. За даними Google Analytics в рекордний день на сайт зайшло майже 1000 відвідувачів і до сьогодні трафік зберігається на рівні 200 – 300 відвідувачів кожного дня.
Думаю, ви вже хочете дізнатися, що ж стало причиною такого зростання?
Можливо, хтось із читачів вже знає, що зовсім недавно я успішно продав і зарелізив гру Symbiosis. За умовами ліцензії я як розробник отримав право вставити у гру власний “сплеш-скрін” – тобто клікабельну заставку перед грою із логотипом студії чи особи, яка розробила гру. Чи варто говорити, що саме ця заставка й стала тим джерелом трафіку, яке ось вже протягом трьох тижнів приводить на сайт The Gamest сотні нових користувачів. І, сподіваюся, продовжуватиме приводити й далі.
Взагалі, веб-ігри можуть ставати надзвичайно потужними генераторами трафіку. Для прикладу, за неповних 20 днів з моменту релізу Symbiosis у гру вже зіграло більше 700 тисяч користувачів. І такий показник для веб-гри вважається доволі низьким. Провідні флеш-ігри легко збирають десятки і навіть сотні мільйонів переглядів. Тож будь-який рекламодавець буде щасливий отримати вічний лінк із настільки потужного джерела. До речі – це і є відповідь на запитання, яким чином флеш-іграм іноді вдається отримувати доволі-таки високі прибутки.
Не забудьте купить игрушки если хотите порадовать своего ребенка!
Плохая погода – это причина зайти в магазин шин, ведь зима – время менять покрышки!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)