Спонсор публікації:
Купить постельное белье от производителя Украина
Google неодноразово намагався зменшити роль зовнішніх посилань, як інструмента просування, створюючи нові алгоритми Panda та Penguin. Але, не зважаючи на це, більшість оптимізаторів сходяться на думці, що саме посилання до сих пір залишаються найбільш вагомим критерієм при вирахуванні ваги сайту та ймовірності потрапляння його в топ пошукової видачі. Тож робота над отриманням посилань на свій сайт із якісних тематичних ресурсів та споріднених блогів має неабияке значення для просування.
На жаль, автори-початківці часто не знають, з чого почати залучення посилань на свій блог. Знайомств із провідними блогерами, які могли б згадати про новий блог у черговій публікації, у них зазвичай ще немає, а витрачати навіть незначні кошти на просування без гарантії повернення їм не хочеться.
Сьогодні мені хотілося б поділитися кількома способами ефективного залучення лінків на сайт без фінансових інвестицій та знайомств з провідними авторами.
- Напишіть статтю-хіт. Це може бути або перелік цінних порад у вашій сфері, або корисний “how-to” посібник, або інтерв’ю з цікавою особистістю. Зрештою – це може бути що-завгодно. Головне – щоб інформація, яку ви запропонуєте у статті, була надзвичайно корисною та цікавою для ваших читачів.
- Створіть інфографіку. Яскрава і цікава інфографіка (з лінком на ваш блог, звісна річ) – це ще одне надзвичайно ефективне джерело зовнішніх посилань. Адже інфографіку так люблять публікувати у себе інформаційні ресурси.
- Запишіть вірусне відео. Популярне відео не тільки за короткий час з’являється на десятках і сотнях тематичних блогів, але й має всі шанси бути розповсюдженим через сервіси миттєвих повідомлень на зразок ICQ чи Skype, не кажучи вже про соціальні мережі та сервіси мікроблогінгу.
- Напишіть безкоштовну електронну книгу, яку люди зможуть завантажити на вашому блозі. Якщо ваша праця буде корисною – то тематичні ресурси майже напевне поставлять лінк на сторінку із завантаженням.
Статті-хіти не тільки отримують прямі посилання із провідних тематичних ресурсів, але й мають шанс бути багатократно перепублікованими. Звісно, хтось видалить ваші лінки, але на більшості достойних ресурсів вони залишаться доступними.
Як бачите, поради зводяться до створення надзвичайно цінного контенту, який буде безумовно цікавий вашим користувачам та колегам по “цеху”, які з радістю розмістять посилання на такий контент.
Качество Интернета зависит от того, какой у вас Интернет провайдер. Выбирайте лучшую связь для своего дома!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)