Спонсор публікації:
Низкие позиции в Google? Закажите продвижение сайта в студии Web Promo!
За більш, ніж п’ятирічний стаж ведення “Української блогосфери” та моїх інших блогів, тема “запозичення” контенту неодноразово торкалася як мене особисто, так і багатьох друзів та колег-блогерів. Будучи максималістом та й просто закоханим у свою справу автором-початківцем, я дуже гостро і болісно реагував на кожну таку крадіжку. Але згодом переосмислення принципів розповсюдження контенту в Інтернеті не лише допомогло спокійніше ставитися до запозичення текстів, але й виробити доволі дієвий метод боротьби з копіпастом.
Щоб зрозуміти, як захистити свій контент, потрібно в першу чергу усвідомити, хто і навіщо краде ваші статті. У більшості випадків це роблять горе-вебмайстри, які хочуть наповнити свій псевдо-блог контентом для швидкого заробітку на біржах лінків. Основна їх мета – отримати відносно унікальний контент (це досягається методом автоматичного перекладу, скажімо, з української на російську мову) докладаючи мінімум зусиль. При цьому бажано, щоб отриманий таким чином контент не асоціювався із джерелом, звідки він був “запозичений”.
Як завадити копіпастеру втілити в життя “сіру” схему? Відповідь проста: писати статті так, щоб вони стали невіддільною частиною блога. Максимально персоналізувати розповідь, наповнюючи їх прикладами із власного життя. Не лінуватися ставити посилання на інші матеріали вашого блога та постійно звертатися до ідей, які висловлювалися у вашому блозі раніше.
Звісна річ, копіпастер може переформатувати статтю, викинути персональну інформацію і видалити посилання на інші матеріали у вашому блозі. Але це вимагатиме від нього набагато більше зусиль, ніж кілька кліків у Google Translate. І в більшості випадків цього буде достатньо, щоб нечистий на руку вебмайстер залишив у спокої ваші статті і продовжив пошуки більш знеособленого (а значить – придатного до крадіжки) контенту.
Якщо ж власник блога-копії виявиться настільки лінивим, що не стане нічого міняти і навіть залишить лінки на статті у вашому блозі – то від цього ви тільки виграєте. Адже будь-який наділений розумом читач одразу зрозуміє, звідки ростуть ноги у такого контенту, а пошуковики – заввиграшки визначать першоджерело і, можливо, навіть передадуть більше ваги вашому сайту через лінки, які ведуть на нього із блога-копії.
Тож мій рецепт простий: намагайтеся зайвий раз не хвилюватися через крадіжки і пишіть статті більш персоналізовано.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)