Спонсор публікації:
Бесплатная эконом доска объявлений в Украине без регистрации. Срок размещения объявлений до 777777 дней.
Ми вже розглянули такі аспекти пошукової оптимізації сайту, як формування правильної архітектури та оптимізація контенту. Сьогодні мова піде про зовнішні посилання, як один із найважливіших критеріїв, які впливають на ранжування вашого сайту!
Отримуючи зворотні посилання з інших сайтів, ми не тільки залучаємо нових відвідувачів (трафік), але й підвищуємо авторитет свого ресурсу в “очах” пошуковиків. І що більша кількість посилань з інших ресурсів веде на сторінку з ключовим словом – то вищі позиції сайту за цим ключовиком.
Ось кілька порад, які зроблять процес набору “лінкової” маси більш ефективним:
- Використовуйте ключові слова в анкорах зовнішніх посилань. Анкор (якір) – це текст посилання, клікнувши на який, відвідувач потрапить на ваш сайт. Якщо сторінка оптимізована під той чи інший пошуковий запит, то найефективнішим буде використовувати відповідні ключові слова і в тексті посилання, яке веде на цю сторінку.
- Використовуйте різні анкори. Втім, оптимізуючи сайт, не варто занадто захоплюватися і розміщувати сотні посилань з однаковими якорями. Для пошуковиків це один із найпереконливіших критеріїв спаму. Вигадайте різні варіанти якорів (синоніми, різні форми слів тощо) і використовуйте їх у посиланнях на ваш сайт з інших джерел.
- Намагайтеся отримувати посилання різними способами. Найпростіший спосіб отримати зворотні посилання – це купити їх. Існує безліч сайтів, які розмістять посилання на ваш ресурс за невелику оплату. При бажанні ви також можете скористатися послугами великих бірж лінків, де купувати зворотні посилання можна масово.
Але не варто зациклюватися на платних способах отримання зворотніх посилань, адже їх можна отримати і безкоштовно, якщо:
– розміщувати сайт у каталогах;
– коментувати інші сайти та блоги (в першу чергу ті, які дозволяють залишати зворотній лінк);
– розміщувати статті в безкоштовних каталогах статей;
– використовувати соціальні закладки;
– залишати посилання на свій сайт у профілях та підписах на форумах;
– просувати свій сайт та окремі статті у соціальних мережах;
– товаришувати з іншими авторами та блогерами і обмінюватися з ними посиланнями.Цей перелік далеко не повний і найкращого ефекту вдається досягнути тим блогерам, які проявляють найбільшу винахідливість в питаннях формування бази зовнішніх лінків.
- Пам’ятайте, що робота по залученню зовнішніх лінків на ваш сайт повинна бути постійною. Багато блогерів досить активно працюють над формуванням бази зворотніх посилань протягом перших тижнів чи місяців після створення блога, але з часом перестають приділяти увагу цьому важливому процесу. Не дивно, що після першого злету починається поступовий занепад, який іноді призводить до смерті блога. Пам’ятайте, що формування бази лінків не може “закінчитися”!
Сподіваюся, що цикл статей про SEO був для вас корисним. Якщо у вас залишилися запитання щодо пошукової оптимізації блога – не соромтеся задавати їх у коментарях.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)