Спонсор публікації:
Результативне просування сайту в інтернеті в будь-якому регіоні або по Україні. Якість висока, а ціни помірні.
На сторінках “Української блогосфери” я здебільшого розповідаю про створення якісних публікацій. Та на превеликий жаль, ще жодному авторові не вдавалося бути геніальним завжди. Наскільки б мотивованими ви не були, рано чи пізно з-під вашого пера з’явиться “слабка” публікація. І сьогодні я пропоную 5 ознак, які допоможуть виявити її.
- Через кілька днів після публікації ідея для статті перестає здаватися вам такою захопливою як раніше. Саме тому професійні автори рекомендують час від часу повертатися до своїх чернеток і по-новому оцінювати їх. Тільки кількаденний відпочинок допоможе вам об’єктивно поглянути на власну публікацію.
- Стаття викликає суперечливі почуття. Коли я говорю про суперечливі почуття, то маю на увазі аж ніяк не провокаційні публікації, які, на мою думку, у більшості випадків корисні для блога. Йдеться про статті, які суперечать власним думкам та переконанням автора. Наприклад, якщо вчора блогер писав про те, як приготувати смачну печеню із кролика, а сьогодні розповідає про переваги вегетаріанства.
- Ідея для статті повторює попередні публікації. Автори, які протягом тривалого часу пишуть на одну й ту саму тему, часто стають жертвами вигорання і починають повторюватися. Якщо таке повторення відкриває нові аспекти раніше розглянутих питань чи допомагає осягнути їх через новий кут зору – його роль для блога залишається позитивною. Якщо ж “нова” стаття повністю повторює попередню публікацію – її навряд чи можна вважати корисною і краще взагалі відмовитися від подібного контенту.
- Стаття занадто “прісна”. Готовий побитися об заклад, що вам доводилося стикатися зі статтями, які викликають “оскомину” вже з перших слів. Публікації без особливої ідеї, створені тільки для того, щоб перервати тривале затишшя на блозі. У них немає ні цікавого та корисного контенту, ні яскравих образів, які могли б залучити читача. Навчіться уникати подібних статей, і ви суттєво підвищите привабливість свого блога в очах відвідувачів.
- У статті немає фундаменту. Час від часу навіть найкращі автори не можуть втілити ідею у зв’язну публікацію. Вони перескакують від однієї думки до іншої, а в результаті виходить вінегрет. Така стаття може стати чудовою основою для десятка інших публікацій, але сама по собі далека від ідеалу.
Якщо ж з якихось причин опублікувати статтю потрібно відразу після написання – знайдіть незалежного читача, який зможе оцінити статтю “зі сторони”.
Вміння бути у злагоді з собою і транслювати свою послідовність через блог – не так легко, як може здатися на перший погляд. Саме тому важливо працювати над ідеями, дбати про їх злагодженість та уникати суперечності.
Сподіваюся, цей перелік ознак “слабкої” публікації стане вам у нагоді і допоможе зробити ваші статті кращими.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)