Спонсор публікації:
Хороший приклад домашньої бухгалтерії та ведення статистики про власні витрати
Отримання прибутку від ведення блога – мрія та ціль для багатьох блогерів. Навіть якщо першочерговою причиною створення блога було бажання донести свої думки до широкої аудиторії, рано чи пізно більшість авторів приходять до думки, що хотіли б отримувати грошову віддачу від своєї діяльності. І блоги дають їм таку можливість. Численні рекламні провайдери, спонсори, біржі посилань та платних публікацій формують широкі можливості для заробітку.
Втім, часи міняються, і сьогодні ефективний підхід до монетизації блога виглядає вже зовсім не так, як раніше.
Банерна реклама стає неефективною
Банери, якими ще вчора був “завішаний” практично кожен блог, сьогодні практично втратили свою ефективність через так звану “банерну сліпоту”. А це значить, що навряд чи зможете ефективно монетизувати блог, якщо використовуватимете тільки банерну рекламу. І якщо в англомовній блогосфері банери (наприклад AdSense) колись приносили доволі значний прибуток, то в українській блогосфері вони ніколи не були настільки ефективними. Потрібно пам’ятати також про те, що банерна реклама розрахована в першу чергу на високі об’єми трафіку, які непритаманні для “молодих” блогів.
Пропонуйте більше, ніж контент
Безперечно, ведення блога – це в першу чергу створення контенту. Але якщо ви хочете ефективно монетизувати свою діяльність, вам варто навчитися продавати те, що “приховується” за контентом. Адже сам по собі контент також є продуктом. І якщо вас можна назвати експертом у обраній ніші, а перелік тем, про які вам хотілося б написати, перевищує кілька десятків чи навіть сотень – значить ви швидш за все зможете продавати статті.
Найбільш розповсюджений підхід до продажу контенту – розділення блога на два розділи: безкоштовний та платний. При такому підході безкоштовний розділ пропонує витримки зі статей, які можна придбати за символічну (або не дуже) плату. Але важливо пам’ятати, що такі витримки також повинні нести певну цінність для читачів і не перетворюватися на виключно рекламу платного розділу.
Додатковий варіант монетизації при такому підході – створення “преміум доступу” до блога, який передбачає щомісячну абонентну плату, але дає змогу читати всі статті у платному розділі.
Перевага платного контенту та преміум доступу полягає в тому, що така стратегія здатна забезпечити вищий довгостроковий прибуток та, на відміну від рекламної монетизації, сприяє підвищенню лояльності користувачів. Єдине що від вас вимагається – запропонувати клієнтам по справжньому цікавий та корисний контент.
Блог як крок до сервісу
Більшість блогерів діляться своїми знаннями та технологіями абсолютно безкоштовно – і це прекрасно. І знову ж таки – більшість з них можуть зробити “наступний” крок, запропонувавши своїм читачам консультаційні послуги. Адже серед ваших читачів обов’язково знайдуться ті, які, надихнувшись статтями, все ж вагатимуться втілити свої ідеї у життя. В такому разі дехто з них буде готовий заплатити за кваліфіковану допомогу у подоланні труднощів. Як правило, вони просто не знають до кого звернутися.
Щоб зробити свій блог на крок ближчим до сервісу, вам варто:
- Створити окрему сторінку з переліком ваших послуг та цінами на них;
- Описати, що саме передбачає та чи інша послуга;
- Зайнятися просуванням не тільки свого блога, але й своїх послуг;
- Регулярно писати про ваші послуги на сторінках вашого блога (вибудувати ефективну взаємодію контенту, який публікується на блозі, та послуг, які ви надаєте, як експерт у обраній сфері).
Зацікавлені відвідувачі з радістю скористаються вашими послугами і, отримавши кваліфіковану допомогу, радитимуть вас як експерта, своїм друзям та колегам.
Ваша робота не повинна бути пасивною
Хоч я завжди був і залишаюся прихильником пасивного прибутку, мушу визнати, що спершу ви повинні докласти великих зусиль, щоб створити його джерело. Блогери, які сповідують ідею “швидкого збагачення” будуть розчаровані. Адже єдиний спосіб забезпечити себе довгостроковим прибутком – зайнятися розвитком сталого бізнесу. У більшості випадків це означає, що зрештою ваш бізнес стане чимось більшим, ніж блог. Блог же – стане суттєвою підтримкою та рушієм бізнесу.
Железнодорожные перевозки на сайте http://gd-perevozki.ru – любые грузы на любые расстояния.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)