Спонсор публікації:
Узнайте как начать свой бизнес с нуля на форуме Biznet!
Кількість компаній, які мають власний блог, ще у далекому 2012-му році складала 62%. Переваги блогу сьогодні очевидні для більшості власників бізнесу, як великого, так і не дуже. Адже блог не лише дає можливість познайомити аудиторію із “внутрішньою кухнею” компанії, але й виводить маркетинг її продукції та послуг на абсолютно новий рівень, який тільки сниться традиційним медіа.
Ми колись уже говорили про те, як блог може перетворитися на рушій бізнесу, сьогодні ж мені б хотілося більше зосередитися на тому, як він може стати частиною стратегії компанії.
Глибоко інтегрований у бізнес-процеси блог стає невід’ємною деталлю глобального механізму компанії і забезпечує такі функції як:
- Взаємодія з аудиторією. Як і будь-який інший канал комунікації, бізнес-блог виконує функції взаємодії із клієнтами компанії. Спілкуючись на сторінках блога про продукти або послуги компанії, клієнти стають більш лояльними. Але важливо, щоб представники компанії були зацікавлені у комунікації, відповідали на запитання та залучали читачів до дискусії.
- Отримання зворотнього зв’язку. Якщо компанії вдасться створити цікавий блог та залучити на нього аудиторію, можна не сумніватися, що вона отримає дуже багато відгуків та пропозицій щодо власних продуктів та послуг. При цьому отримувати зворотній зв’язок можна кількома способами: як запропонувавши відвідувачам заповнити анкету чи спеціальну форму, так і аналізуючи коментарі, відгуки чи навіть аналітику блога (які публікації викликали більший інтерес у аудиторії).
- Клієнтська підтримка. Існує велика ймовірність, що зіткнувшись з труднощами, клієнти прийдуть шукати допомоги саме на блог. І важливо, щоб вони змогли її знайти. Якщо відвідувачі запитують про особливості користування продуктами компанії чи скражаться на неввічливого продавця – їм потрібно надати всю можливу підтримку.
- Брендинг. Блог – це те місце, в якому компанія може розкритися перед клієнтами. Розповісти, чим вона займається і чому вона робить це краще за інших. Головне, щоб це не було схоже на корпоративну рекламу. Саме емоції та відвертий тон спілкування перетворюють блог на місце, куди клієнти хочуть повертатися. При цьому лояльність до компанії тільки зростає.
- Презентація продуктів компанії. Ваш блог у жодному разі не повинен перетворюватися на рекламний каталог продукції, але це зовсім не означає, що ви не можете розповідати про свої продукти чи послуги. Просто замість вихваляння, варто зосередитись на інформації, яка буде корисною для відвідувачів. Наприклад, ви можете прозповісти, в яких ситуаціях ваш продукт виявиться найбільш ефективним чи як правильно ним користуватися.
- Проведення змагань та конкурсів. Якщо йдеться про конкурси, то тут у блога немає рівних. Адже навколо нього зазвичай уже сформована лояльна спільнота, яка готова до участі у змаганнях. Особливо, якщо нагородою є цінні призи.
Важливо, щоб отримавши зворотній зв’язок, компанія не залишалася бездіяльною і гнучко реагувала на критику та пропозиції, впроваджувала ідеї тощо.
Можна й далі перелічувати функції, які здатен виконувати якісний бізнес-блог: це і проведення маркетингових досліджень серед аудиторії, і створення зв’язку між усіма соціальними активностями компанії, та багато інших – але сподіваюся, перевага блога, як частини бізнес-стратегії, очевидна.
Новинно-інформаційний сайт про електромобілі та інші типи перспективних електричних транспортних засобів.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)