Давненько не було гостьових публікацій на “Українській блогосфері”. Тож мені особливо приємно представити сьогоднішню гостю, автора рукодільного блога Made in Ukraine, а також блога про житловий масив Відрадний, Vikaho. Вона поділиться власним досвідом і розповість, як одним постом можна досягнути підвищення кількості відвідувачів у рази, при цьому отримавши якісні лінки з соцмереж.
Жив собі невеличкий сайт про київський мікрорайон Відрадний. Збирав на день по 50-70 відвідувачів, які без особливого ентузіазму читали публікації про новини з життя у цій місцевості. Та одного разу я (адмін сайту) вирішила поєднати в одному пості пораду писати про те, що цікаво самому автору, з простим маркетинговим ходом. Лінк за лінк – за таким принципом почала діяти розкрутка нової публікації.
Одразу скажу, що мова піде про публікацію Чорна п’ятниця 2014. Так називають день найбільших знижок в усьому західному світі, який цьогоріч припав на 28 листопада. Ось, чому я обрала саме цю тему:
- Для мене Чорна п’ятниця – довгоочікуване свято знижок, день, коли можна замовити з-за кордону речі для всієї родини за доволі низькими цінами. Отже, ця тема мені близька і цікава.
- Вона частково стосується і мікрорайону Відрадний (наші майстри та магазини теж приготували знижки для покупців), тому це – тематичний для сайту пост.
- Як відомо, найбільш цінний трафік – комерційний. Відвідувачі, які прийшли на сайт у пошуках знижок і розпродажів, охоче клікають по лінках контекстної реклами.
- Чорна п’ятниця – непоганий пошуковий запит, тож мені хотілося відщипнути бодай шматочок цього «святкового пирога» і привести більше відвідувачів на свій сайт.
- Ще одна дуже вагома причина публікації про Чорну п’ятницю – бажання «розворушити» наші магазини та вітчизняних виробників у плані маркетингу, підштовхнути їх до проведення акцій.
Сказано – зроблено. На сайті з’явилася публікація, у якій я написала про цьогорічні знижки в американських онлайн-магазинах, про “чорно-п’ятничні” акції в українських магазинах, про розпродажі від наших майстрів ручної роботи та про посередників, за допомогою яких можна замовити будь-який товар із США.
Для розкрутки посту я, звісно ж, одразу поставила внутрішні лінки з тематичних публікацій. Потім спробувала домовитися про співпрацю з представниками українських магазинів та посередників. Прохання було одне: поставити лінк на їхніх сторінках у соцмережах в обмін на лінк у моїй публікації. Власне, в цьому і полягала таємниця посту-бумерангу. Домовлятися було легко, адже публікація майже одразу потрапила до першої сторінки Гугла, а згодом – і у ТОП-2.
Серед наших продавців і посередників виявилися й не дуже порядні люди: одні обіцяли лінк і зникали, інші лише просили написати про них більше, не обіцяючи поставити в себе лінк у відповідь. Найлегше було домовлятися з майстрами ручної роботи, адже у цій сфері якнайкраще розуміють важливість різноманітних акцій і «цукерок» (розіграшів призів за перепости). Проте для додаткового залучення майстрів я зробила анонс публікації у фейсбук-групі свого рукодільного сайту Made In Ukraine.
Що сайт отримав завдяки посту-бумерангу?
- Суттєве збільшення відвідувачів. У «піковий» день Чорної п’ятниці сайт відвідало 727 юзерів, які переглянули майже вдвічі більше сторінок. Якщо порівняти цей показник зі статистикою «звичайного» дня з життя сайту, то можна побачити, що він збільшився вдесятеро. Тенденція різкого збільшення трафіку також була помітна протягом усього тижня, що передував Чорній п’ятниці. Після цього дня настав логічний спад, проте щоденна відвідуваність теж піднялася і нині тримається на рівні 100 хостів на добу.
- Велику кількість лінків з соцмереж, які, сподіваюся, будуть враховані під час наступних апдейтів показників сайту.
- Замовлення довготермінової банерної реклами від українського виробника (мабуть, когось все-таки вдалося «розворушити»).
- Комерційний трафік, і, як наслідок, більше «клікання» по рекламі Google Adsense.
- Більше людей дізналося про існування сайту і, відповідно, почала зростати активність учасників у групі сайту на Фейсбуці.
Це лише ті вигоди, які отримує один сайт від одного посту-бумерангу. Сподіваюся, публікація про Чорну п’ятницю збільшить кількість клієнтів майстрів і магазинів, а когось із них переконає у корисності таких невеличких «виходів у світ», як розіграші, акції та участь у постах-бумерангах!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)